Ruslan Skopal je spolumajitel a CEO Trenýrkárny

Ruslan Skopal je spolumajitel a CEO Trenýrkárny

foto: Trenýrkárna.cz / Aspen.PR

Byznys a móda

Trenýrkárna.cz rozšiřuje sortiment o vlastní kosmetiku

E-shop Trenýrkárna.cz je dlouhodobě znám díky širokému výběru spodního prádla. V posledních letech však začal rozšiřovat sortiment o nové kategorie, které přinášejí nejen větší pohodlí, ale i další možnosti péče o sebe. Posledním přírůstkem je kosmetika, kterou Trenýrkárna.cz nejen prodává, ale vyrábí ji také pod vlastní značkou Pietro Filipi.

Galerie (4)

„Loni jsme do svého sortimentu nově zařadili menstruační kalhotky a nyní rozšiřujeme nabídku také o segment kosmetiky,“ říká Ruslan Skopal, šéf a spolumajitel Trenýrkárny.

„Snažíme se hledat další kategorie, o které budou mít zákazníci zájem a které nám dávají obchodní a byznysový smysl s ohledem na poptávku, sortiment, logistiku i cenu. Odezva od zákazníků je zatím velmi pozitivní,“ dodává.

Z kosmetických produktů byly jako první na trh uvedeny sprchový gel, deodorant pro intimní partie a sportovní vazelína, vše se zaměřením na muže pod značkou Pietro Filipi. V oblasti menstruačních pomůcek nabízí Trenýrkárna různé druhy a savosti menstruačních kalhotek vlastních značek Pietro Filipi a Nedeto.

Byznys se rozrůstá

„Mezi další letošní novinky budou patřit například velmi žádané menstruační plavky a v rámci kosmetické řady se zákazníci mohou těšit i na pánský parfém. Z obchodního hlediska nám tato strategie přináší výrazné výhody. Díky novým kategoriím můžeme oslovit další zákazníky a dosáhnout tržeb, které by jinak nebyly realizovány,“ vysvětluje Skopal.

„Produkty navíc pozitivně ovlivňují klíčové byznysové ukazatele – zvyšuje se průměrná hodnota objednávky i míra opakovaných nákupů. Interní výzkumy navíc potvrzují vysoký zájem cílové skupiny o tyto produkty,“ doplňuje CEO firmy.

Všechny aktuální novinky vznikají pod vlastní značkou Pietro Filipi, což firmě umožňuje držet kvalitu a nabídnout zákazníkům ucelený a dobře promyšlený sortiment. Trenýrkárna.cz tak dál posiluje svoje privátní značky. Vedle Pietro Filipi vyrábí i spodní prádlo, ponožky a další produkty pod značkami Styx a Nedeto.

Styx je česká značka spodního prádla, jejíž produkty jsou kompletně navrhovány a vyráběny v České republice. Zaměřuje se na špičkové oblečení z kvalitních materiálů a oslovuje zákazníky, kteří preferují domácí výrobu a vysokou kvalitu.

Z kosmetických produktů byl jako první na trh uveden sprchový gel

Z kosmetických produktů byl jako první na trh uveden sprchový gel

foto: Trenýrkárna.cz / Aspen.PR

Nedeto je privátní značka, kterou Trenýrkárna.cz uvedla na trh s cílem nabídnout cenově dostupnější spodní prádlo. Produkty této značky jsou jednodušší, ale stále kvalitně zpracované.

Nedeto cílí na zákazníky hledající dostupnější varianty spodního prádla a zároveň slouží jako e-commerce značka pro expanzi na zahraniční trhy.