retail

Privátní značky v Česku: Rostoucí trend a příležitost pro trh

Podle nejnovějších dat zveřejněných Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) a výzkumnou agenturou NielsenIQ (NIQ) zaujímají privátní značky v České republice stále významnější pozici na trhu. S tržním podílem 27 % překonávají globální průměr 22 %, ale stále zaostávají za evropským průměrem 36 %.

Podle nejnovějších dat zveřejněných Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) a výzkumnou agenturou NielsenIQ (NIQ) zaujímají privátní značky v České republice stále významnější pozici na trhu. S tržním podílem 27 % překonávají globální průměr 22 %, ale stále zaostávají za evropským průměrem 36 %.

Celý článek
0

Nike stahuje roční výhled, očekává slabou vánoční sezónu

Společnost Nike, globální lídr v oblasti sportovního oblečení, překvapila investory oznámením stažení své roční prognózy příjmů. Tento krok přichází v době, kdy nový generální ředitel přebírá vedení firmy, která čelí výzvám spojeným s blížící se vánoční sezónou.

Společnost Nike, globální lídr v oblasti sportovního oblečení, překvapila investory oznámením stažení své roční prognózy příjmů. Tento krok přichází v době, kdy nový generální ředitel přebírá vedení firmy, která čelí výzvám spojeným s blížící se vánoční sezónou.

Celý článek
0

7UP startuje novou globální kampaň zaměřenou na míchané nápoje

Značka nealkoholických nápojů 7UP oznámila spuštění své nejnovější globální kampaně s názvem „Level Up With 7UP“. Tato iniciativa cílí především na generaci Z a mileniály, a představuje 7UP jako ideální osvěžující přísadu pro mixované nápoje během společenských událostí.

Značka nealkoholických nápojů 7UP oznámila spuštění své nejnovější globální kampaně s názvem „Level Up With 7UP“. Tato iniciativa cílí především na generaci Z a mileniály, a představuje 7UP jako ideální osvěžující přísadu pro mixované nápoje během společenských událostí.

Celý článek
0

Ceny vajec v USA opět rostou. Co je příčinou?

V době, kdy se inflace v USA zpomaluje a ceny potravin jsou relativně stabilní, jeden produkt vyniká dramatickým zdražením – vejce. Podle nejnovějších údajů Úřadu pro statistiku práce vzrostly ceny vajec v srpnu o 28,1 % oproti loňskému roku.

V době, kdy se inflace v USA zpomaluje a ceny potravin jsou relativně stabilní, jeden produkt vyniká dramatickým zdražením – vejce. Podle nejnovějších údajů Úřadu pro statistiku práce vzrostly ceny vajec v srpnu o 28,1 % oproti loňskému roku.

Celý článek
0

Dobré zprávy pro české obchody: Ekonomika se zlepšuje, lidé více utrácejí, ukazuje nový SOCR Retail Index

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) dnes zveřejnil výsledky nového nástroje pro měření nálady v českém maloobchodě – SOCR Retail Indexu. S hodnotou 63,8 na stupnici od 0 do 100 index naznačuje mírně pozitivní výhled a potvrzuje postupné oživení v sektoru.

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) dnes zveřejnil výsledky nového nástroje pro měření nálady v českém maloobchodě – SOCR Retail Indexu. S hodnotou 63,8 na stupnici od 0 do 100 index naznačuje mírně pozitivní výhled a potvrzuje postupné oživení v sektoru.

Celý článek
0

Žabka se chystá na polskou burzu, mohl by to být největší debut za několik let

Žabka plánuje ve střednědobém horizontu otevírat více než tisíc prodejen ročně v Polsku i v Rumunsku, na jehož trh vstoupila nedávno. Do roku 2028 chce více než zdvojnásobit své tržby z loňského roku.

Žabka plánuje ve střednědobém horizontu otevírat více než tisíc prodejen ročně v Polsku i v Rumunsku, na jehož trh vstoupila nedávno. Do roku 2028 chce více než zdvojnásobit své tržby z loňského roku.

Celý článek
0