retail

H&M snižuje marže a zvyšuje slevy v reakci na slabý růst tržeb

Vedení H&M (HMb.ST) dnes zpochybnilo svoje finanční cíle na celý rok poté, co firma nesplnila čtvrtletní očekávání. Toto vyjádření poslalo akcie druhého největšího světového obchodníka s módou na burze o 15 % dolů.

Vedení H&M (HMb.ST) dnes zpochybnilo svoje finanční cíle na celý rok poté, co firma nesplnila čtvrtletní očekávání. Toto vyjádření poslalo akcie druhého největšího světového obchodníka s módou na burze o 15 % dolů.

Celý článek
0

„Povznášej všechny.“ Lasvit otevře vlastní prodejny, odrazovým můstkem bude Praha

Od B2B k B2C. Česká sklářská a designová společnost Lasvit cílila vždy tradičně spíše na hotely a velké firmy, teď se začíná otevírat i samotným koncovým klientům. Počítá s vlastní sítí prodejen, které budou rozesety po celém světě. Kromě New Yorku či Paříže má Dům Lasvitu vzniknout i v Praze.

Od B2B k B2C. Česká sklářská a designová společnost Lasvit cílila vždy tradičně spíše na hotely a velké firmy, teď se začíná otevírat i samotným koncovým klientům. Počítá s vlastní sítí prodejen, které budou rozesety po celém světě. Kromě New Yorku či Paříže má Dům Lasvitu vzniknout i v Praze.

Celý článek
0

Pražský Máj se otevírá po rekonstrukci: Návštěvníci se mohou těšit na zábavu, gastronomii i historii

Dlouho očekávané znovuotevření obchodního domu Máj na Národní třídě je tu. Po dvou letech rekonstrukcí, které stály čtyři a půl miliardy korun, se návštěvníkům otevřel moderní víceúčelový komplex Máj Národní. V tomto ambiciózním projektu se snoubí zábava, gastronomický zážitek a interaktivní výstavy, což potvrzuje i jeden z provozovatelů: „Je to dům zábavy, her a zážitků, lidé sem nebudou jezdit za nákupy. Navíc zde není ani parkoviště.“

Dlouho očekávané znovuotevření obchodního domu Máj na Národní třídě je tu. Po dvou letech rekonstrukcí, které stály čtyři a půl miliardy korun, se návštěvníkům otevřel moderní víceúčelový komplex Máj Národní. V tomto ambiciózním projektu se snoubí zábava, gastronomický zážitek a interaktivní výstavy, což potvrzuje i jeden z provozovatelů: „Je to dům zábavy, her a zážitků, lidé sem nebudou jezdit za nákupy. Navíc zde není ani parkoviště.“

Celý článek
0

Velké plány s Pietro Filipi. Oděvní značka se vydá do světa

S restartovanou značkou Pietro Filipi mají noví majitelé ze společnosti DaniDarx velké rozvojové plány. „Ještě do konce roku ji dostaneme do skoro všech zemí Evropské unie. Zvažujeme spolupráci s řetězci, ale také vlastní prodejny,“ prozrazuje v exkluzivním rozhovoru Ruslan Skopal, CEO DaniDarx.

S restartovanou značkou Pietro Filipi mají noví majitelé ze společnosti DaniDarx velké rozvojové plány. „Ještě do konce roku ji dostaneme do skoro všech zemí Evropské unie. Zvažujeme spolupráci s řetězci, ale také vlastní prodejny,“ prozrazuje v exkluzivním rozhovoru Ruslan Skopal, CEO DaniDarx.

Celý článek
0

Kdo je král? Shoptet zjišťoval, co mají e-shopy dělat, když jejich zákazníci nemají chuť nakupovat

Tuzemský startup Shoptet, který se specializuje na pronájem e-shopových řešení, v rozsáhlém průzkumu zjišťoval, co dělaly jinak internetové obchody, které loni rostly navzdory oslabené ekonomice. Výsledky dotazníku nazvaného „Kdo je král?“ představil na veletrhu pro e-shopy Reshoper.

Tuzemský startup Shoptet, který se specializuje na pronájem e-shopových řešení, v rozsáhlém průzkumu zjišťoval, co dělaly jinak internetové obchody, které loni rostly navzdory oslabené ekonomice. Výsledky dotazníku nazvaného „Kdo je král?“ představil na veletrhu pro e-shopy Reshoper.

Celý článek
0

Sportovnímu gigantu Nike klesl zisk o pět procent, čeká i pokles tržeb

Firma chce omezit některé franšízy, aby ušetřila na nákladech. Vedení uznává, že strategie zaměřená přímo na spotřebitele nevedla k očekávanému růstu a že v segmentu běžecké obuvi dokonce oslabuje.

Firma chce omezit některé franšízy, aby ušetřila na nákladech. Vedení uznává, že strategie zaměřená přímo na spotřebitele nevedla k očekávanému růstu a že v segmentu běžecké obuvi dokonce oslabuje.

Celý článek
0