Košík zbrojí před expanzí. Do marketingu přichází Janata se zkušenostmi z Billy i MOL
V polovině roku se má český online supermarket vypravit do nových zemí.
V polovině roku se má český online supermarket vypravit do nových zemí.
Jde o jednu z ikon českého nakupování z rýsovacích prken slavného ateliéru SIAL. Po dvou letech úprav ale dráždí svou novou podobou, na níž má podíl i sochař David Černý.
Jde o jednu z ikon českého nakupování z rýsovacích prken slavného ateliéru SIAL. Po dvou letech úprav ale dráždí svou novou podobou, na níž má podíl i sochař David Černý.
Konsorcium vedené českým miliardářem Danielem Křetínským bude po dokončení plánu restrukturalizace vlastnit a ovládat 53,7 procenta základního kapitálu francouzské maloobchodní společnosti Casino. Podíl ostatních akcionářů se výrazně naředí.
Konsorcium vedené českým miliardářem Danielem Křetínským bude po dokončení plánu restrukturalizace vlastnit a ovládat 53,7 procenta základního kapitálu francouzské maloobchodní společnosti Casino. Podíl ostatních akcionářů se výrazně naředí.
Na český trh v prvním čtvrtletí letošního roku vstoupí turecké online tržiště Trendyol. Kromě Česka začne společnost, která nabízí zejména oblečení, působit také v Rumunsku, Řecku a Maďarsku. Loni v Česku online tržiště spustila polská firma Allegro nebo německý Kaufland.
Na český trh v prvním čtvrtletí letošního roku vstoupí turecké online tržiště Trendyol. Kromě Česka začne společnost, která nabízí zejména oblečení, působit také v Rumunsku, Řecku a Maďarsku. Loni v Česku online tržiště spustila polská firma Allegro nebo německý Kaufland.
Maloobchodníci investovali do bezpečnosti, ale počet incidentů stoupá, stejně jako míra použitého násilí.
Maloobchodníci investovali do bezpečnosti, ale počet incidentů stoupá, stejně jako míra použitého násilí.
Covid-19, válka, inflace a nejistota na trzích. To vše se odrazilo na nákupním chování Čechů, kteří v obchodech nakupují méně a orientují se převážně na levnější zboží. Tuzemské firmy na to reagují otevíráním vlastních e-shopů. Obejdou se tak bez prostředníků. Zboží díky tomu mohou nabízet napřímo a pod nižší cenovkou.
Covid-19, válka, inflace a nejistota na trzích. To vše se odrazilo na nákupním chování Čechů, kteří v obchodech nakupují méně a orientují se převážně na levnější zboží. Tuzemské firmy na to reagují otevíráním vlastních e-shopů. Obejdou se tak bez prostředníků. Zboží díky tomu mohou nabízet napřímo a pod nižší cenovkou.
Zářijová inflace dosáhla rekordních osmnácti procent a zdražování podle expertů jen tak neskončí. Podle provozovatele e-shopů Shoptet to ale Čechy od nakupování neodradilo. Přednost před velkými obchody však čím dál častěji dostávají menší, specializované e-shopy.
Zářijová inflace dosáhla rekordních osmnácti procent a zdražování podle expertů jen tak neskončí. Podle provozovatele e-shopů Shoptet to ale Čechy od nakupování neodradilo. Přednost před velkými obchody však čím dál častěji dostávají menší, specializované e-shopy.