retail

Chudí jedí odpad? Potravinářské firmy pod lupou!

Podle nejnovější zprávy organizace Access to Nutrition Initiative (ATNI) největší globální výrobci potravin a nápojů systematicky nabízejí méně zdravé produkty v zemích s nižšími příjmy než v ekonomikách na vyšší úrovni. Tato nerovnost byla odhalena prostřednictvím rozsáhlé studie hodnotící portfolio 30 významných společností, jako jsou Nestlé, PepsiCo a Unilever. Studie analyzovala kvalitu produktů na základě nutričních ukazatelů, jako je obsah cukru, soli, tuku a dalších klíčových živin, a porovnávala různé geografické trhy.

Podle nejnovější zprávy organizace Access to Nutrition Initiative (ATNI) největší globální výrobci potravin a nápojů systematicky nabízejí méně zdravé produkty v zemích s nižšími příjmy než v ekonomikách na vyšší úrovni. Tato nerovnost byla odhalena prostřednictvím rozsáhlé studie hodnotící portfolio 30 významných společností, jako jsou Nestlé, PepsiCo a Unilever. Studie analyzovala kvalitu produktů na základě nutričních ukazatelů, jako je obsah cukru, soli, tuku a dalších klíčových živin, a porovnávala různé geografické trhy.

Celý článek
0

Obchodníci vyvracejí obvinění z umělého zvyšování cen másla

Obchodní řetězce odmítají tvrzení Potravinářské komory o umělém zvyšování cen másla. Podle tiskové zprávy Potravinářské komory ze 4. listopadu 2024 mělo být důkazem této praxe zvýšení ceny másla v obchodech mezi srpnem a zářím, které bylo vyšší ve srovnání s nárůstem dodavatelských cen. Obchodníci však poukazují na to, že toto tvrzení ignoruje dlouhodobý vývoj cen, a proto jej jednoznačně odmítají.

Obchodní řetězce odmítají tvrzení Potravinářské komory o umělém zvyšování cen másla. Podle tiskové zprávy Potravinářské komory ze 4. listopadu 2024 mělo být důkazem této praxe zvýšení ceny másla v obchodech mezi srpnem a zářím, které bylo vyšší ve srovnání s nárůstem dodavatelských cen. Obchodníci však poukazují na to, že toto tvrzení ignoruje dlouhodobý vývoj cen, a proto jej jednoznačně odmítají.

Celý článek
0

Luxus za hubičku? Nový čínský hit mezi e-shopy má jméno DeWu

Obří čínský e-shop nabízí luxusní zboží za snížené ceny. Má to svůj důvod: zřejmě jde ve velké části případů o padělky.

Obří čínský e-shop nabízí luxusní zboží za snížené ceny. Má to svůj důvod: zřejmě jde ve velké části případů o padělky.

Celý článek
0

Solidarita v akci: Obchodníci darovali tuny zboží

62 milionů korun, 947 tun materiální pomoci a 41 kamionů plně naložených zbožím. To je součet podpory, kterou obchodníci poskytli během nedávných ničivých povodní. K této úžasné míře pomoci se připojili i jejich zákazníci a zaměstnanci, kteří neúnavně přispívali finančními dary a materiálními prostředky.

62 milionů korun, 947 tun materiální pomoci a 41 kamionů plně naložených zbožím. To je součet podpory, kterou obchodníci poskytli během nedávných ničivých povodní. K této úžasné míře pomoci se připojili i jejich zákazníci a zaměstnanci, kteří neúnavně přispívali finančními dary a materiálními prostředky.

Celý článek
0

Výdaje Britů na zábavu rostou díky prodeji vstupenek na koncerty Oasis

Nejnovější průzkumy ukazují, že britští spotřebitelé v září zvýšili své výdaje na nezbytné zboží a služby ve srovnání s loňským rokem. Výrazným faktorem tohoto růstu byl prodej vstupenek na dlouho očekávaný reunion kapely Oasis.

Nejnovější průzkumy ukazují, že britští spotřebitelé v září zvýšili své výdaje na nezbytné zboží a služby ve srovnání s loňským rokem. Výrazným faktorem tohoto růstu byl prodej vstupenek na dlouho očekávaný reunion kapely Oasis.

Celý článek
0

Heinz představuje děsivou halloweenskou kampaň

Známá značka kečupu Heinz přichází s novou sezónní kampaní, která dokonale vystihuje atmosféru Halloweenu. Kreativní agentura Gut New York, jež s Heinzem spolupracuje poprvé, vytvořila sérii reklam, ve kterých běžní uživatelé kečupu mění svou tvář v děsivé klauny.

Známá značka kečupu Heinz přichází s novou sezónní kampaní, která dokonale vystihuje atmosféru Halloweenu. Kreativní agentura Gut New York, jež s Heinzem spolupracuje poprvé, vytvořila sérii reklam, ve kterých běžní uživatelé kečupu mění svou tvář v děsivé klauny.

Celý článek
0