Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

Heinz představuje děsivou halloweenskou kampaň

Známá značka kečupu Heinz přichází s novou sezónní kampaní, která dokonale vystihuje atmosféru Halloweenu. Kreativní agentura Gut New York, jež s Heinzem spolupracuje poprvé, vytvořila sérii reklam, ve kterých běžní uživatelé kečupu mění svou tvář v děsivé klauny.

Heinz představuje děsivou halloweenskou kampaň
Heinz představuje děsivou halloweenskou kampaň | se souhlasem www.heinz.com

Kampaň nazvaná „Heinz Smiles“ využívá ikonické kečupové skvrny kolem úst k vytvoření strašidelného halloweenského líčení. Reklamy zobrazují osoby s kečupem rozmazaným kolem rtů, což jim dodává vzhled připomínající zlověstného Jokera.

Celá kampaň je podtržena chytlavým sloganem „It ha ha has to be Heinz“, jenž vtipně navazuje na loňskou značkovou platformu společnosti. Tato jednoduchá, ale účinná slovní hříčka nejenže zdůrazňuje nezaměnitelnost produktu, ale také podtrhuje hravost celé kampaně.

Heinz představuje děsivou halloweenskou kampaň
se souhlasem www.heinz.com

Lucas Bongioanni, kreativní ředitel agentury Gut NY, vysvětluje záměr kampaně: „Heinz Smiles se snaží posílit iracionální lásku lidí k Heinz v současném kontextu popkultury. Chaotický zážitek z kečupu rozmazaného po obličeji je perfektním způsobem, jak se spojit s globálními spotřebiteli a vyvolat diskusi.“

Kampaň bude probíhat na několika trzích prostřednictvím venkovní reklamy, digitálních platforem a sociálních médií. Heinz tímto krokem dokazuje, že i tradiční značky mohou přijít s inovativními a odvážnými marketingovými strategiemi, které rezonují se současným publikem.