Kdo uživí největší „žrouty“ energie? Umělá inteligence a datová centra ženou akcie jaderných firem nahoru

Zájem velkých technologických společností o jadernou energii žene akcie firem, jež vyvíjejí malé modulární reaktory, na nová maxima.

Zájem velkých technologických společností o jadernou energii žene akcie firem, jež vyvíjejí malé modulární reaktory, na nová maxima.

Celý článek
0

Reportáž z Kyjeva: Jak válka zrodila startupy, které pomohou Ukrajině zpátky na nohy

Do Kyjeva se vydala výprava venture kapitálových investorů. Na konferenci Invest in Bravery se setkala s ukrajinskými startupisty, navštívila místa zničená válkou a rovněž podstoupila trénink s neziskovou organizací Sabre.

Do Kyjeva se vydala výprava venture kapitálových investorů. Na konferenci Invest in Bravery se setkala s ukrajinskými startupisty, navštívila místa zničená válkou a rovněž podstoupila trénink s neziskovou organizací Sabre.

Celý článek
0

Češi díky bitcoinu diktují světu pravidla. To se stává jednou za sto let, říká Uherík ze SatoshiLabs

Původně to byl kravaťák, kterého zajímaly hlavně akcie a finance. Pak ale začal chápat, že peníze a majetek jsou dvě odlišné věci. I proto se nakonec našel v bitcoinu. „Je decentralizovaný a svobodný. Má úplně jinou povahu než všechno, co jsem kdysi znal. A to mě zaujalo,“ říká Štěpán Uherík, finanční ředitel české společnosti SatoshiLabs.

Původně to byl kravaťák, kterého zajímaly hlavně akcie a finance. Pak ale začal chápat, že peníze a majetek jsou dvě odlišné věci. I proto se nakonec našel v bitcoinu. „Je decentralizovaný a svobodný. Má úplně jinou povahu než všechno, co jsem kdysi znal. A to mě zaujalo,“ říká Štěpán Uherík, finanční ředitel české společnosti SatoshiLabs.

Celý článek
0

Heinz představuje děsivou halloweenskou kampaň

Známá značka kečupu Heinz přichází s novou sezónní kampaní, která dokonale vystihuje atmosféru Halloweenu. Kreativní agentura Gut New York, jež s Heinzem spolupracuje poprvé, vytvořila sérii reklam, ve kterých běžní uživatelé kečupu mění svou tvář v děsivé klauny.

Heinz představuje děsivou halloweenskou kampaň
Heinz představuje děsivou halloweenskou kampaň | se souhlasem www.heinz.com

Kampaň nazvaná „Heinz Smiles“ využívá ikonické kečupové skvrny kolem úst k vytvoření strašidelného halloweenského líčení. Reklamy zobrazují osoby s kečupem rozmazaným kolem rtů, což jim dodává vzhled připomínající zlověstného Jokera.

Celá kampaň je podtržena chytlavým sloganem „It ha ha has to be Heinz“, jenž vtipně navazuje na loňskou značkovou platformu společnosti. Tato jednoduchá, ale účinná slovní hříčka nejenže zdůrazňuje nezaměnitelnost produktu, ale také podtrhuje hravost celé kampaně.

Heinz představuje děsivou halloweenskou kampaň
se souhlasem www.heinz.com

Lucas Bongioanni, kreativní ředitel agentury Gut NY, vysvětluje záměr kampaně: „Heinz Smiles se snaží posílit iracionální lásku lidí k Heinz v současném kontextu popkultury. Chaotický zážitek z kečupu rozmazaného po obličeji je perfektním způsobem, jak se spojit s globálními spotřebiteli a vyvolat diskusi.“

Kampaň bude probíhat na několika trzích prostřednictvím venkovní reklamy, digitálních platforem a sociálních médií. Heinz tímto krokem dokazuje, že i tradiční značky mohou přijít s inovativními a odvážnými marketingovými strategiemi, které rezonují se současným publikem.