Známá značka kečupu Heinz přichází s novou sezónní kampaní, která dokonale vystihuje atmosféru Halloweenu. Kreativní agentura Gut New York, jež s Heinzem spolupracuje poprvé, vytvořila sérii reklam, ve kterých běžní uživatelé kečupu mění svou tvář v děsivé klauny.
Kampaň nazvaná „Heinz Smiles“ využívá ikonické kečupové skvrny kolem úst k vytvoření strašidelného halloweenského líčení. Reklamy zobrazují osoby s kečupem rozmazaným kolem rtů, což jim dodává vzhled připomínající zlověstného Jokera.
Celá kampaň je podtržena chytlavým sloganem „It ha ha has to be Heinz“, jenž vtipně navazuje na loňskou značkovou platformu společnosti. Tato jednoduchá, ale účinná slovní hříčka nejenže zdůrazňuje nezaměnitelnost produktu, ale také podtrhuje hravost celé kampaně.
Lucas Bongioanni, kreativní ředitel agentury Gut NY, vysvětluje záměr kampaně: „Heinz Smiles se snaží posílit iracionální lásku lidí k Heinz v současném kontextu popkultury. Chaotický zážitek z kečupu rozmazaného po obličeji je perfektním způsobem, jak se spojit s globálními spotřebiteli a vyvolat diskusi.“
Kampaň bude probíhat na několika trzích prostřednictvím venkovní reklamy, digitálních platforem a sociálních médií. Heinz tímto krokem dokazuje, že i tradiční značky mohou přijít s inovativními a odvážnými marketingovými strategiemi, které rezonují se současným publikem.