Slabé portfolio pro Síkelu? Unii jdeme na ruku – a dopadne to takhle

Premiér Petr Fiala si pro Česko vysnil silného eurokomisaře. Portfolio obchodu ale nakonec dostal slovenský diplomat. A jak to bude s českým jádrem, když se klíčovou unijní postavou pro veřejnou podporu stává španělská socialistka a odpůrkyně jaderné energetiky?

Premiér Petr Fiala si pro Česko vysnil silného eurokomisaře. Portfolio obchodu ale nakonec dostal slovenský diplomat. A jak to bude s českým jádrem, když se klíčovou unijní postavou pro veřejnou podporu stává španělská socialistka a odpůrkyně jaderné energetiky?

Celý článek
0

Zákaz frakování. Faktor, který může rozhodnout o novém šéfovi Bílého domu

Donald Trump obviňuje Kamalu Harrisovou, že chce v Americe zavést plošný zákaz frakování. Kandidátka na prezidentku tvrdí, že změnila názor a ukončení těžby ropy a plynu z břidlic už nepožaduje.

Donald Trump obviňuje Kamalu Harrisovou, že chce v Americe zavést plošný zákaz frakování. Kandidátka na prezidentku tvrdí, že změnila názor a ukončení těžby ropy a plynu z břidlic už nepožaduje.

Celý článek
0

Válka o čipy: Amerika tlačí na Peking, napětí ale stoupá v Japonsku. Tokio se bojí čínské odvety

Dohoda mezi USA a Japonskem o kontrole vývozu čipů je blízko, ale napětí kolem čínské hrozby blokace klíčových surovin roste. Konflikt může výrazně ovlivnit globální technologický sektor i vztahy mezi zeměmi.

Dohoda mezi USA a Japonskem o kontrole vývozu čipů je blízko, ale napětí kolem čínské hrozby blokace klíčových surovin roste. Konflikt může výrazně ovlivnit globální technologický sektor i vztahy mezi zeměmi.

Celý článek
0

Heinz bojuje proti podvodům s kečupem v restauracích díky novému designu lahví

Heinz, ikonický výrobce kečupů, přichází s inovativním řešením problému, který trápí návštěvníky restaurací a kaváren. Některé podniky totiž po vyprázdnění originální lahve Heinz kečupu doplňují nádobu levnějšími produkty jiných značek, čímž klamou své hosty.

Heinz bojuje proti podvodům s kečupem v restauracích díky novému designu lahví
Heinz bojuje proti podvodům s kečupem v restauracích díky novému designu lahví | https://www.heinz.com/

Nový design lahví Heinz obsahuje speciální samolepku, jejíž okraj přesně ladí s barvou originálního kečupu Heinz. Tento chytrý detail umožňuje zákazníkům snadno ověřit, zda je v lahvi skutečně originální kečup Heinz. Pokud barva kečupu odpovídá barvě okraje samolepky, jedná se o pravý Heinz. Pokud ne, jde o napodobeninu.

Zpráva o tomto opatření se rychle rozšířila na sociálních sítích, kde vyvolala živou debatu. Někteří uživatelé tvrdí, že rozdíl mezi Heinz kečupem a jinými značkami poznají podle chuti, jiní upozorňují na možné nebezpečí této praktiky, zejména pokud jde o alergeny, které se mohou v jiných produktech objevit.

Není to poprvé, co se Heinz zabývá „podvodem s kečupem“. Společnost již dříve spustila kampaň na podporu této problematiky, která zahrnovala billboardy a reklamy v Chicagu a New Yorku se sloganem „podvod s kečupem“.

Megan Lang, globální ředitelka komunikace a kreativity značky Heinz, k tomu uvedla: „Prostřednictvím sledování sociálních médií jsme zjistili, že se tento jev skutečně široce děje. Rozhodli jsme se podpořit chování našich zákazníků zábavným a praktickým způsobem, což odráží naši filozofii ‚Musí to být Heinz‘.“

Tento inovativní krok od společnosti Heinz nejen chrání její značku, ale také pomáhá spotřebitelům činit informovaná rozhodnutí o tom, co konzumují v restauracích a kavárnách.