ČEZ a Rolls-Royce spojí síly pro novou generaci jaderné energie

Britská společnost Rolls-Royce dosáhla významného milníku na cestě k získání své první evropské zakázky na výstavbu malých modulárních reaktorů (SMR). Firma byla vybrána jako preferovaný dodavatel v tendru organizovaném českou vládou, kde porazila šest konkurentů.

Britská společnost Rolls-Royce dosáhla významného milníku na cestě k získání své první evropské zakázky na výstavbu malých modulárních reaktorů (SMR). Firma byla vybrána jako preferovaný dodavatel v tendru organizovaném českou vládou, kde porazila šest konkurentů.

Celý článek
0

Pražané jsou spokojeni s výší platů. Dotahují se na Berlín a Vídeň

Obyvatelé Prahy předstihli lidi z Helsinek, Paříže nebo Amsterdamu. Podle průzkumu portálu Euronews Business je se svými příjmy v Praze spokojeno 76 procent respondentů.

Obyvatelé Prahy předstihli lidi z Helsinek, Paříže nebo Amsterdamu. Podle průzkumu portálu Euronews Business je se svými příjmy v Praze spokojeno 76 procent respondentů.

Celý článek
0

Seidler by měl být novým členem bankovní rady ČNB

Podle informací zpravodajského serveru Seznam Zprávy jmenuje český prezident Petr Pavel ekonoma Jakuba Seidlera do bankovní rady České národní banky (ČNB). Seidler nahradí Tomáše Holuba, jehož šestiletý mandát skončí na konci listopadu.

Podle informací zpravodajského serveru Seznam Zprávy jmenuje český prezident Petr Pavel ekonoma Jakuba Seidlera do bankovní rady České národní banky (ČNB). Seidler nahradí Tomáše Holuba, jehož šestiletý mandát skončí na konci listopadu.

Celý článek
0

Pizza Hut uvádí v USA krabici na pizzu, která pomůže při stěhování

Řetězec pizzerí Pizza Hut představil novou marketingovou kampaň zaměřenou na zákazníky, kteří se stěhují. Společnost nabízí speciální pizza box, který se dá přeměnit na miniaturní stůl. Tato akce je dostupná při objednávce velké pizzy za standardní cenu ve třech amerických městech - Dallasu, Charlotte a Orlandu.

Pizza Hut uvádí v USA krabici na pizzu, která pomůže při stěhování
Pizza Hut: Krabice na pizzu, která umí víc | se svolením https://www.pizzahut.com/

Výběr těchto měst nebyl náhodný. Pizza Hut se inspiroval seznamem společnosti Penske Truck Rental, která tato města označila za nejpopulárnější cíle pro stěhování v USA.

Inovativní obal funguje tak, že se kartonový box složí do základny, která může podepřít samotný pizza box. Nabídka je však k dispozici pouze pro osobní vyzvednutí objednávek.

Melissa Friebe, marketingová ředitelka Pizza Hut, vysvětlila motivaci za touto akcí: "Mnoho lidí zná chaos spojený se stěhováním. Poslední věc, na kterou chcete myslet, je vybalování, abyste si mohli vychutnat zasloužené jídlo po dlouhém dni."

Kampaň přichází v době, kdy Pizza Hut, stejně jako další řetězce rychlého občerstvení, čelí poklesu tržeb. Ve druhém čtvrtletí zaznamenala Pizza Hut 3% pokles tržeb a podobný trend lze pozorovat i u jiných značek jako McDonald's, Starbucks, Burger King a Wendy's.

Pizza Hut není nováčkem v kreativních marketingových kampaních. Nedávno představili akci "Goodbye Pies" umožňující zákazníkům objednat bezplatné doručení pizzy na adresu bývalého partnera, a v prosinci loňského roku uvedli "Reverse Delivery" rohožku pro darování pizzy doručovateli.