Číňané už umějí vyrábět modely umělé inteligence násobně levněji než Američané

Čínské společnosti Alibaba a ByteDance se naučily vyvíjet modely umělé inteligence o 90 procent levněji než Američané – navzdory omezenému přístupu ke špičkovým čipům.  

Čínské společnosti Alibaba a ByteDance se naučily vyvíjet modely umělé inteligence o 90 procent levněji než Američané – navzdory omezenému přístupu ke špičkovým čipům.  

Celý článek
0

Rebelie v EU: Němci proti clům. Číny se nemusíme bát, tvrdí Scholz

Německé automobilky dokázaly v minulosti ustát silnou konkurenci z Jižní Koreje nebo Japonska a není důvod, aby se nevyrovnaly také s čínskou automobilovou expanzí, tvrdí německý kancléř Olaf Scholz. Cla EU na dovoz čínských elektromobilů jsou podle něj zbytečná.

Německé automobilky dokázaly v minulosti ustát silnou konkurenci z Jižní Koreje nebo Japonska a není důvod, aby se nevyrovnaly také s čínskou automobilovou expanzí, tvrdí německý kancléř Olaf Scholz. Cla EU na dovoz čínských elektromobilů jsou podle něj zbytečná.

Celý článek
0

Jak ochránit Západ? Presto Tech Horizons, za nímž stojí i Strnadova CSG, hlásí první investice

Nový investiční fond Presto Tech Horizons má ve svém portfoliu první tři technologické startupy. Tým fondu navíc posiluje Lucie Brešová, která v minulosti řídila raketovou expanzi Kiwi.

Nový investiční fond Presto Tech Horizons má ve svém portfoliu první tři technologické startupy. Tým fondu navíc posiluje Lucie Brešová, která v minulosti řídila raketovou expanzi Kiwi.

Celý článek
0

Burger King inovuje svůj ikonický Whopper k 70. výročí značky

Populární fastfoodový řetězec Burger King představuje vylepšenou verzi svého legendárního Whopperu u příležitosti 70. výročí existence značky. Nová receptura, vytvořená na základě zpětné vazby zákazníků, přináší tři klíčové změny: šťavnatější maso, upravenou bulku a servírování při vyšší teplotě.

Burger King inovuje svůj ikonický Whopper k 70. výročí značky
nový Whooper | se svolením www.burgerking.cz

„Whopper byl vždy naší chloubou, ale to neznamená, že nebylo co zlepšovat,“ uvádí v tiskové zprávě Filip Vostrý, marketingový manažer Burger King pro Českou republiku. „Naslouchali jsme našim zákazníkům, a jejich preference se odrazily v nové receptuře.“

Vylepšení se týkají jak masové, tak rostlinné verze burgeru. Masová placka je nyní šťavnatější, ochucená pouze pepřem a solí, přičemž si zachovává charakteristickou chuť 100% hovězího grilovaného na otevřeném ohni. Žemle prošla úpravou pro nadýchanější texturu a lesklý vzhled díky glazování. Servírovací teplota se zvýšila na 55 až 60 °C, což přináší lepší chuťový zážitek.

Whopper, který se poprvé objevil v nabídce v roce 1957, se stal globálním fenoménem s více než 900 prodanými kusy každou minutu po celém světě. Sabrina Ferretti, viceprezidentka globálního marketingu Burger King, zdůrazňuje: „Tyto inovace jsou součástí našeho závazku neustále zvyšovat kvalitu našich produktů.“

Změny receptury jsou součástí dlouhodobé strategie Burger Kingu zaměřené na zlepšování kvality potravin, která začala v roce 2019. Cílem je eliminace umělých konzervantů, barviv a příchutí tam, kde je to možné.

Čeští zákazníci si mohou nový Whopper vychutnat již nyní ve všech tuzemských pobočkách Burger King. V průběhu října bude k dostání za zvýhodněnou cenu 99 korun.