rychlé občerstvení

Najíst se a rychle pryč? Ne, Češi berou fastfoody jako odměnu, říká manažer Burger Kingu

Příchod dalších fastfoodových řetězců vnímá marketingový manažer Burger Kingu Filip Vostrý jako výhodu. „Vždy zvyšují povědomí o našem byznysu. Každý nově příchozí rozvíří vody rychlého občerstvení, lidé porovnávají jednotlivé řetězce, víc se o nás mluví,“ říká v rozhovoru.

Příchod dalších fastfoodových řetězců vnímá marketingový manažer Burger Kingu Filip Vostrý jako výhodu. „Vždy zvyšují povědomí o našem byznysu. Každý nově příchozí rozvíří vody rychlého občerstvení, lidé porovnávají jednotlivé řetězce, víc se o nás mluví,“ říká v rozhovoru.

Celý článek
0

Burger King se šíří Českem. Naleští pobočky, nabídne nemaso, dřevěné příbory i čistou energii

Burgery zůstávají, ale masovou verzi doplní zdravější a ekologicky šetrnější rostlinná varianta. Až třetina Čechů je totiž ochotna omezit konzumaci masa. V čem ale neslevují, je jejich hlad po rychlém občerstvení.

Burgery zůstávají, ale masovou verzi doplní zdravější a ekologicky šetrnější rostlinná varianta. Až třetina Čechů je totiž ochotna omezit konzumaci masa. V čem ale neslevují, je jejich hlad po rychlém občerstvení.

Celý článek
0

Zdražování vyhání zákazníky z McDonaldu i KFC. Teď začne pravý konkurenční boj, hlásí fast foody

Zejména v USA platí řetězce rychlého občerstvení za skutečně levnou variantu stravování. Jenže inflace a všeobecný růst cen tomu udělaly přítrž. Přichází „pouliční válka o zákazníky“, jak tomu říkají v McDonaldu?

Zejména v USA platí řetězce rychlého občerstvení za skutečně levnou variantu stravování. Jenže inflace a všeobecný růst cen tomu udělaly přítrž. Přichází „pouliční válka o zákazníky“, jak tomu říkají v McDonaldu?

Celý článek
0