Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

7UP startuje novou globální kampaň zaměřenou na míchané nápoje

Značka nealkoholických nápojů 7UP oznámila spuštění své nejnovější globální kampaně s názvem „Level Up With 7UP“. Tato iniciativa cílí především na generaci Z a mileniály, a představuje 7UP jako ideální osvěžující přísadu pro mixované nápoje během společenských událostí.

7UP startuje novou globální kampaň zaměřenou na míchané nápoje
7UP startuje novou globální kampaň zaměřenou na míchané nápoje | se souhlasem www.pepsico.com

Kampaň reaguje na vzrůstající trend experimentování s jídlem a nápoji u mladších generací. 7UP se tímto snaží využít kreativitu mladých spotřebitelů a upevnit svou pozici jako preferovaný nápoj pro osvěžující drinky vhodné pro různé příležitosti — od plážových večírků až po domácí oslavy.

Součástí kampaně je krátký film, ve kterém přátelé kreativně míchají nápoje s 7UP. Značka také plánuje spolupráci s influencery, kteří budou na sociálních sítích sdílet originální recepty a trendy v mixologii pod hashtagem #LEVELUPWITH7UP.

Eric Melis, viceprezident globálního marketingu značky 7UP, uvedl: „Tato kampaň zdůrazňuje rozmanité drinky, které si spotřebitelé mohou vytvořit. 7UP nabízí dokonalou směs chutí a perlivosti, která vytváří osvěžující zážitek pro každou chvíli s přáteli.“

Kampaň bude spuštěna na vybraných trzích po celém světě, včetně Egypta, Vietnamu, Portugalska, Indie a Thajska. V těchto zemích proběhnou lokální akce, které zahrnují spolupráci s influencery, ochutnávky, soutěže a VIP plážové večírky.

7UP, která patří do portfolia společnosti PepsiCo, je k dispozici i ve variantě bez cukru, což rozšiřuje možnosti pro tvorbu osvěžujících mixů.