Recenze Huawei Watch D2: chytré hodinky i lékařská ordinace v jednom

Firma Huawei představila novou řadu svých chytrých hodinek. A jeden z modelů jsme vyzkoušeli doslova na vlastní kůži. Jak test zdravotních hodinek Huawei Watch D2, které se pyšní například funkcí měření krevního tlaku, dopadl?

Firma Huawei představila novou řadu svých chytrých hodinek. A jeden z modelů jsme vyzkoušeli doslova na vlastní kůži. Jak test zdravotních hodinek Huawei Watch D2, které se pyšní například funkcí měření krevního tlaku, dopadl?

Celý článek
0

Volkswagen chce uzavřít továrnu v Číně, kde se vyrábějí i škodovky

Německý automobilový koncern Volkswagen a jeho nejstarší čínský partner SAIC Motor plánují v reakci na slábnoucí poptávku po automobilech se spalovacími motory uzavřít nejméně jeden závod v Číně. Společný podnik obou automobilek SAIC Volkswagen Automobile se připravuje na to, že příští rok uzavře továrnu ve městě Nan-ťing, kde se vyrábějí vozy Volkswagen Passat a Škoda a jehož roční kapacita je 360 tisíc vozů. S odvoláním na informované zdroje to dnes uvedla agentura Bloomberg.

Německý automobilový koncern Volkswagen a jeho nejstarší čínský partner SAIC Motor plánují v reakci na slábnoucí poptávku po automobilech se spalovacími motory uzavřít nejméně jeden závod v Číně. Společný podnik obou automobilek SAIC Volkswagen Automobile se připravuje na to, že příští rok uzavře továrnu ve městě Nan-ťing, kde se vyrábějí vozy Volkswagen Passat a Škoda a jehož roční kapacita je 360 tisíc vozů. S odvoláním na informované zdroje to dnes uvedla agentura Bloomberg.

Celý článek
0

Brazilská schizofrenie: země chce být zeleným lídrem, zároveň ale navyšuje těžbu ropy

Největší jihoamerická ekonomika chce být na kontinentu lídrem v ochraně klimatu a přírody, zároveň ale pro boj s chudobou potřebuje těžit stále více ropy.

Největší jihoamerická ekonomika chce být na kontinentu lídrem v ochraně klimatu a přírody, zároveň ale pro boj s chudobou potřebuje těžit stále více ropy.

Celý článek
0

Oreo a Coca-Cola se spojují, aby vytvořily limitovanou edici sušenky a nápoje

Dvě ikonické značky, Oreo a Coca-Cola, oznámily partnerství, jehož výsledkem budou dva limitované produkty, které v sobě spojují to nejlepší z obou značek. Jedná se o sušenku Oreo Coca-Cola Sandwich Cookie a nápoj Coca-Cola Oreo Zero Sugar.

Oreo a Coca-Cola se spojují, aby vytvořily limitovanou edici sušenky a nápoje
Oreo a Coca-Cola se spojují, aby vytvořily limitovanou edici sušenky a nápoje | se souhlasem https://www.coca-colacompany.com/

Sušenka Oreo Coca-Cola Sandwich Cookie má jednu polovinu tvořenou klasickým čokoládovým korpusem, který známe z tradiční sušenky Oreo, ale obsahuje také sirup Coca-Cola. Druhá polovina má červený korpus s vyraženým charakteristickým nápisem Coca-Cola. Náplň mezi korpusy je bílá s praskajícími bonbóny, které vytváří efekt "šumění".

Nápoj Coca-Cola Oreo Zero Sugar v sobě kombinuje chuť Coca-Coly s náznaky chuti inspirovanými sušenkami Oreo, a to vše bez cukru.

Tyto limitované produkty budou k dispozici v obchodech s potravinami a v online obchodech od září, a to včetně České republiky. Zmrzlinová verze Coca-Cola Oreo se bude navíc prodávat ve vybraných pobočkách McDonald's a 7-Eleven.

Obě značky se těší celosvětové popularitě a jejich spojení může vyvolat velký zájem mezi spotřebiteli, kteří hledají nové a neobvyklé produkty. Limitované edice mají potenciál upoutat pozornost i v době, kdy spotřebitelé kvůli inflaci omezují své výdaje.

Součástí uvedení nových produktů bude rozsáhlá marketingová kampaň zaměřená na propojování přátel neboli "Besties". Přátelé budou moci například na Spotify zjistit, jak moc se shoduje jejich hudební vkus, a vytvořit si společný playlist. Coca-Cola a Oreo také ve spolupráci s módním řetězcem Forever21 připravují merchandisingovou kolekci "Bestie Mode", která bude zahrnovat ponožky, tašky, nádobí a zápisníky.