nápoje

7UP startuje novou globální kampaň zaměřenou na míchané nápoje

Značka nealkoholických nápojů 7UP oznámila spuštění své nejnovější globální kampaně s názvem „Level Up With 7UP“. Tato iniciativa cílí především na generaci Z a mileniály, a představuje 7UP jako ideální osvěžující přísadu pro mixované nápoje během společenských událostí.

Značka nealkoholických nápojů 7UP oznámila spuštění své nejnovější globální kampaně s názvem „Level Up With 7UP“. Tato iniciativa cílí především na generaci Z a mileniály, a představuje 7UP jako ideální osvěžující přísadu pro mixované nápoje během společenských událostí.

Celý článek
0

Naše generace zapíjela rum vodkou. Dnes jsou mladí jiní, jdeme jim vstříc, říká šéf likérky Fruko-Schulz

Že by měl nastat konec tvrdého alkoholu, se Josef Nejedlý nebojí. Tuzemák prý nadále zůstane jedničkou mezi lihovinami, a to i v konkurenci karibských rumů z třtinového cukru. „A proč by ne? Není to nějaké podřadné pití,“ podtrhuje.

Že by měl nastat konec tvrdého alkoholu, se Josef Nejedlý nebojí. Tuzemák prý nadále zůstane jedničkou mezi lihovinami, a to i v konkurenci karibských rumů z třtinového cukru. „A proč by ne? Není to nějaké podřadné pití,“ podtrhuje.

Celý článek
0

Česká vína mají co nabídnout, píšou v Británii. A rovnou přidávají, co ochutnat

Vinařství z této části Evropy většinou mají menší výrobní objemy, kvalita se však často blíží vínům z proslavených oblastí ve Francii, Itálii či Španělsku, podotýká The Guardian.

Vinařství z této části Evropy většinou mají menší výrobní objemy, kvalita se však často blíží vínům z proslavených oblastí ve Francii, Itálii či Španělsku, podotýká The Guardian.

Celý článek
0

Proč se spotřebitelé na Blízkém východě odvracejí od amerických značek? Může za to podpora Izraele a snaha omezit tok peněz do USA

Globální nápojové giganty Coca-Cola a PepsiCo čelí rostoucímu tlaku v muslimských zemích, kde spotřebitelé bojkotují jejich a produkty a upřednostňují lokální značky nápojů. Tento trend je patrný zejména v Egyptě, Pákistánu a dalších zemích Blízkého východu, kde spotřebitelé vnímají americké značky jako symboly podpory Izraele v probíhajícím konfliktu v Gaze.

Globální nápojové giganty Coca-Cola a PepsiCo čelí rostoucímu tlaku v muslimských zemích, kde spotřebitelé bojkotují jejich a produkty a upřednostňují lokální značky nápojů. Tento trend je patrný zejména v Egyptě, Pákistánu a dalších zemích Blízkého východu, kde spotřebitelé vnímají americké značky jako symboly podpory Izraele v probíhajícím konfliktu v Gaze.

Celý článek
0

Extrémní vedro kosí jihoevropské vinice. Bojují o přežití

Vinařství na jihu kontinentu se stále častěji potýkají s nepříznivými vlivy počasí, včetně silných dešťů, sucha a dřívějších mrazů. Takové povětrnostní jevy mohou ovlivnit nejen sklizeň v daném roce, ale i produkci v letech následujících.

Vinařství na jihu kontinentu se stále častěji potýkají s nepříznivými vlivy počasí, včetně silných dešťů, sucha a dřívějších mrazů. Takové povětrnostní jevy mohou ovlivnit nejen sklizeň v daném roce, ale i produkci v letech následujících.

Celý článek
0

Chutná vám Starobrno? Brněnský historik tvrdí, že tamní pivaři teď zažívají zlatý věk

Autor knih o pivu přednáší na Mendelově univerzitě a pomáhá Českému svazu pivovarů a sladoven v úsilí o zapsání české pivní kultury na seznam světového dědictví UNESCO.

Autor knih o pivu přednáší na Mendelově univerzitě a pomáhá Českému svazu pivovarů a sladoven v úsilí o zapsání české pivní kultury na seznam světového dědictví UNESCO.

Celý článek
0