Příchutě, které spojují. Lee Kum Kee zahajuje celosvětovou kampaň k propagaci asijské kuchyně a kultury
Oblíbená značka přichází s novým globálním směrováním na čínský Nový rok, přičemž klade důraz na pospolitost, tradice a sdílení kulinářských zážitků.
Hrot24, čtk
,
Kultovní asijská kulinářská značka Lee Kum Kee představila své nové směrování – „Přispíváme ke skvělým zážitkům z asijské kuchyně“ – a přitom zahájila svou první globální kampaň.
Ústředním bodem kampaně Příchutě, které spojují je působivý film o firmě Lee Kum Kee, jenž oslavuje kulinářské tradice a kulturu značky a vybízí celý svět k vyzkoušení nových tradic a pospolitosti nejen na čínský Nový rok.
„Společnost Lee Kum Kee, založená před 137 lety, zůstává věrná svému poslání propagovat čínskou kulinářskou kulturu ve světě a rozvíjet dosah a vliv asijské kuchyně, čímž reaguje na rostoucí celosvětovou poptávku po nových a vzrušujících chutích. Asijské jídlo, hudba a kinematografie jsou ve světě stále populárnější a Lee Kum Kee chce přispět k dalšímu šíření tamních kulinářských tradic a kultury,“ vysvětluje Jet Jing, generální ředitel společnosti Lee Kum Kee Sauce.
„Novým směrováním naší značky se snažíme inspirovat kreativitu a pospolitost, abychom celému světu nabídli skvělé zážitky s asijskou kuchyní.“
Film Příchutě, které spojují zachycuje vzácné okamžiky u slavnostní tabule během čínského Nového roku z celého světa. Ukázkami z přípravy knedlíčků s milovanou babičkou a veselých oslav přátel a rodin ukazuje, jak je jídlo při spojování generací a komunit důležité. Lee Kum Kee tak nabízí všem bohatství naší kultury, setkání u dobrého jídla a vzpomínky, které vydrží na celý život.
„Spuštěním nové kampaně se Lee Kum Kee chce stát světovou bránou do asijské kulinářské kultury a zprostředkovat její rozmanitost a bohatství na globální scéně,“ říká Doreen Chengová, marketingová ředitelka společnosti Lee Kum Kee Sauce.
„Slovo ‚globální‘ pro nás neznamená jen místa na mapě – jde o autenticitu zážitků, kdy chutě, tradice a lidská pospolitost rezonují u každého – a právě to je jádrem naší kampaně. Naším filmem chceme připomenout kulturní dědictví Asie a inspirovat šéfkuchaře i milovníky jídla k využití receptů tamní kuchyně.“
Kampaň Příchutě, které spojují se rozbíhá na tradičních platformách a sociálních sítích a ústřední film bude promítán na nejdůležitějších místech v New Yorku, Londýně, Hongkongu a Šanghaji.
Lee Kum Kee s bohatou 137letou tradicí je synonymem autentických chutí Asie. Ve 20. letech 20. století naše výrobky cestovaly s čínskými přistěhovalci do USA, aby jim v neznámé zemi připomínaly chuť domova a staly se stavebními kameny moderní čínsko-americké kuchyně.
Tato značka je dodnes propagátorem kulinářské kultury a podporuje růst a inovace globálního potravinářského průmyslu. V červnu 2024 se stala prvním oficiálním partnerem pro omáčky a koření v žebříčku 50 nejlepších restaurací světa.
Diskuse o asijském jídle a kultuře se stále vyvíjí a Lee Kum Kee chce stát v jejím čele; propaguje asijské kulturní dědictví a povzbuzuje nové spotřebitele, aby vyzkoušeli úžasné chutě asijské kuchyně.
Značka působí ve více než 100 zemích a regionech, a je tak vstupní branou pro profesionální i domácí kuchaře do světa skvělých kulinářských zážitků v rodinných kuchyních i restauracích celého světa.
O společnosti Lee Kum Kee
Lee Kum Kee je vstupní branou do asijské kulinářské kultury; věnuje se propagaci čínské kulinářské tradice po celém světě. Už od roku 1888 je přínosem k radostným shledáním, oslavám společných tradic a zážitkům z nezapomenutelného jídla.
Řada více než 300 omáček a koření značky Lee Kum Kee, oblíbená mezi spotřebiteli i profesionálními kuchaři, podněcuje kreativitu v kuchyních světa a inspiruje profesionální i domácí kuchaře k experimentování, tvorbě a potěšení.
Společnost Lee Kum Kee se sídlem v čínském Hongkongu zásobuje více než 100 zemí a regionů. Její bohatá tradice, kvalita výrobků, udržitelné postupy a neustálý vývoj jsou zárukou, že se celý svět může těšit na vynikající zážitky z asijské kuchyně.
Další informace najdete na adrese www.LKK.com.
Kontakt: Chloe Walden, chloe.walden@kithandkind-pr.com, 02039290011