železnice

Komentář: Vysokou rychlostí od pragocentrismu

S přínosem vysokorychlostních tratí to není tak jednoduché, jak jejich zastánci tvrdí. České regiony by se proto měly orientovat i na zahraničí a ne jen na Prahu

S přínosem vysokorychlostních tratí to není tak jednoduché, jak jejich zastánci tvrdí. České regiony by se proto měly orientovat i na zahraničí a ne jen na Prahu

Celý článek
0

Do Chorvatska se teď nevrátíme. A za pár let nemusí být České dráhy největším dopravcem, věří Jančura

Majitel RegioJetu Radim Jančura vidí budoucnost v soutěžení dotovaných tras. Pokud v nich bude jeho dopravce dál vítězit, brzy by mohl dohnat zatím dominantní České dráhy, doufá.

Majitel RegioJetu Radim Jančura vidí budoucnost v soutěžení dotovaných tras. Pokud v nich bude jeho dopravce dál vítězit, brzy by mohl dohnat zatím dominantní České dráhy, doufá.

Celý článek
0

České dráhy ukázaly svou novou chloubu – dálkové vlaky ComfortJet

„Kdo nastoupí, neprohloupí.“ První cestující by se v nejmodernějším vlaku Českých drah, který může jet rychlostí až 230 km/h, mohli svézt už v květnu, tvrdí generální ředitel národního dopravce Michal Krapinec.

„Kdo nastoupí, neprohloupí.“ První cestující by se v nejmodernějším vlaku Českých drah, který může jet rychlostí až 230 km/h, mohli svézt už v květnu, tvrdí generální ředitel národního dopravce Michal Krapinec.

Celý článek
0

Dostávkováno: Německé dráhy sníží pracovní dobu strojvedoucích na 35 hodin týdně

Deutsche Bahn po sérii stávek a pětiměsíčním vyjednávání přistoupily na požadavek odborů. Do roku 2029 se pracovní doba strojvedoucích sníží na 35 hodin týdně. Za dobrovolnou 40hodinovou pracovní dobu budou příplatky.

Deutsche Bahn po sérii stávek a pětiměsíčním vyjednávání přistoupily na požadavek odborů. Do roku 2029 se pracovní doba strojvedoucích sníží na 35 hodin týdně. Za dobrovolnou 40hodinovou pracovní dobu budou příplatky.

Celý článek
0

Německou železnici od středy ochromí stávka strojvedoucích, ovlivní i Česko

Podmínky odborářů jsou podle Deutsche Bahn nesplnitelné a sobecké, stávkující naopak tvrdí, že nemají jiné východisko. Hlavní překážkou v jednáních se stal požadavek na zkrácení pracovní doby.

Podmínky odborářů jsou podle Deutsche Bahn nesplnitelné a sobecké, stávkující naopak tvrdí, že nemají jiné východisko. Hlavní překážkou v jednáních se stal požadavek na zkrácení pracovní doby.

Celý článek
0

Chátrající nádraží Vyšehrad má nového majitele, plánuje tam byty

Dlouhé roky chátrající bývalé nádraží Vyšehrad v Praze 2 změnilo majitele, přes společnost Vyšehrad Rezidence ji nově vlastní zatím neznámá developerská firma. Podle informací serveru Seznam Zprávy vzniknou místo bývalého nádraží mikrobyty, za projektem je developer a investor Milorad Miško Miškovič. Dosud památku přes společnost RailCity Vyšehrad vlastnila kyperská společnost Miquelira Limited, konečný vlastník byl neznámý.

Dlouhé roky chátrající bývalé nádraží Vyšehrad v Praze 2 změnilo majitele, přes společnost Vyšehrad Rezidence ji nově vlastní zatím neznámá developerská firma. Podle informací serveru Seznam Zprávy vzniknou místo bývalého nádraží mikrobyty, za projektem je developer a investor Milorad Miško Miškovič. Dosud památku přes společnost RailCity Vyšehrad vlastnila kyperská společnost Miquelira Limited, konečný vlastník byl neznámý.

Celý článek
0