železnice

Jančura chce prodat RegioJet. Dostává už nabídky od investorů

Podnikatel Radim Jančura se rozhodl prodat dopravní společnost RegioJet. Dává tomu ale ještě pět až deset let.

Podnikatel Radim Jančura se rozhodl prodat dopravní společnost RegioJet. Dává tomu ale ještě pět až deset let.

Celý článek
0

Evropská investiční banka půjčí státu 13 miliard korun na modernizaci železnice

Evropská investiční banka (EIB) půjčí státu 13 miliard korun na modernizaci české železnice, navýšení kapacit osobní i nákladní dopravy a zvýšení bezpečnosti a komfortu cestujících.

Evropská investiční banka (EIB) půjčí státu 13 miliard korun na modernizaci české železnice, navýšení kapacit osobní i nákladní dopravy a zvýšení bezpečnosti a komfortu cestujících.

Celý článek
0

Komentář: Vysokou rychlostí od pragocentrismu

S přínosem vysokorychlostních tratí to není tak jednoduché, jak jejich zastánci tvrdí. České regiony by se proto měly orientovat i na zahraničí a ne jen na Prahu

S přínosem vysokorychlostních tratí to není tak jednoduché, jak jejich zastánci tvrdí. České regiony by se proto měly orientovat i na zahraničí a ne jen na Prahu

Celý článek
0

Do Chorvatska se teď nevrátíme. A za pár let nemusí být České dráhy největším dopravcem, věří Jančura

Majitel RegioJetu Radim Jančura vidí budoucnost v soutěžení dotovaných tras. Pokud v nich bude jeho dopravce dál vítězit, brzy by mohl dohnat zatím dominantní České dráhy, doufá.

Majitel RegioJetu Radim Jančura vidí budoucnost v soutěžení dotovaných tras. Pokud v nich bude jeho dopravce dál vítězit, brzy by mohl dohnat zatím dominantní České dráhy, doufá.

Celý článek
0

České dráhy ukázaly svou novou chloubu – dálkové vlaky ComfortJet

„Kdo nastoupí, neprohloupí.“ První cestující by se v nejmodernějším vlaku Českých drah, který může jet rychlostí až 230 km/h, mohli svézt už v květnu, tvrdí generální ředitel národního dopravce Michal Krapinec.

„Kdo nastoupí, neprohloupí.“ První cestující by se v nejmodernějším vlaku Českých drah, který může jet rychlostí až 230 km/h, mohli svézt už v květnu, tvrdí generální ředitel národního dopravce Michal Krapinec.

Celý článek
0

Dostávkováno: Německé dráhy sníží pracovní dobu strojvedoucích na 35 hodin týdně

Deutsche Bahn po sérii stávek a pětiměsíčním vyjednávání přistoupily na požadavek odborů. Do roku 2029 se pracovní doba strojvedoucích sníží na 35 hodin týdně. Za dobrovolnou 40hodinovou pracovní dobu budou příplatky.

Deutsche Bahn po sérii stávek a pětiměsíčním vyjednávání přistoupily na požadavek odborů. Do roku 2029 se pracovní doba strojvedoucích sníží na 35 hodin týdně. Za dobrovolnou 40hodinovou pracovní dobu budou příplatky.

Celý článek
0