Volkswagen

Gigafactory má namále

Německý koncern Volkswagen odkládá podle listu Financial Times plány na výstavbu „gigafactory“ ve východní Evropě a soustřeďuje se na Severní Ameriku

Německý koncern Volkswagen odkládá podle listu Financial Times plány na výstavbu „gigafactory“ ve východní Evropě a soustřeďuje se na Severní Ameriku

Celý článek
0

Sesazení z trůnu. Volkswagen přichází o pozici jedničky v Číně

Německý koncern Volkswagen se snaží zastavit propad byznysu v Číně. Zaspal s elektromobilitou, dohánějí ho tamní automobilky

Německý koncern Volkswagen se snaží zastavit propad byznysu v Číně. Zaspal s elektromobilitou, dohánějí ho tamní automobilky

Celý článek
0

Evropské automobilky mohou pomalu balit. V elektrobitvě s Čínou a USA nemají šanci

Evropským automobilkám v elekromobilitě ujel dávno vlak a ani česká gigafactory na tom nic nezmění.

Evropským automobilkám v elekromobilitě ujel dávno vlak a ani česká gigafactory na tom nic nezmění.

Celý článek
0

Potřebuje Česko gigafactory? A proč vázne výběr lokality

Vláda sice podpořila výstavbu továrny na baterie do elektroaut v Líních u Plzně, ve hře ale jsou i další místa. Nakonec jich tedy může stát v Česku několik. Nebo také žádná

Vláda sice podpořila výstavbu továrny na baterie do elektroaut v Líních u Plzně, ve hře ale jsou i další místa. Nakonec jich tedy může stát v Česku několik. Nebo také žádná

Celý článek
0

Kde bude stát česká gigafactory? Ve hře je více lokalit. Nebo také žádná

Vláda sice podpořila výstavbu továrny na baterie do elektroaut v Líních u Plzně, ve hře ale nadále zůstávají další místa. Nakonec jich tedy může stát v Česku několik. Nebo žádná.

Vláda sice podpořila výstavbu továrny na baterie do elektroaut v Líních u Plzně, ve hře ale nadále zůstávají další místa. Nakonec jich tedy může stát v Česku několik. Nebo žádná.

Celý článek
0

Konec výroby špičkových motorů v Německu? Naplňuje se černý scénář

Místo válců, pístů a výfuků jen elektromotory a baterie. Německý automobilový sektor se dostal na křižovatku a přichází o své špičkové know-how v oblasti spalovacích motorů. Německá tradice, jež začala před více než sto lety, se přesouvá z výrobních hal do muzeí.

Místo válců, pístů a výfuků jen elektromotory a baterie. Německý automobilový sektor se dostal na křižovatku a přichází o své špičkové know-how v oblasti spalovacích motorů. Německá tradice, jež začala před více než sto lety, se přesouvá z výrobních hal do muzeí.

Celý článek
0