Oreo a Coca-Cola se spojují, aby vytvořily limitovanou edici sušenky a nápoje

se souhlasem https://www.coca-colacompany.com/

Oreo a Coca-Cola se spojují, aby vytvořily limitovanou edici sušenky a nápoje

Dvě ikonické značky, Oreo a Coca-Cola, oznámily partnerství, jehož výsledkem budou dva limitované produkty, které v sobě spojují to nejlepší z obou značek. Jedná se o sušenku Oreo Coca-Cola Sandwich Cookie a nápoj Coca-Cola Oreo Zero Sugar.

Michael Skřivan

Michael Skřivan

šéfredaktor

Sušenka Oreo Coca-Cola Sandwich Cookie má jednu polovinu tvořenou klasickým čokoládovým korpusem, který známe z tradiční sušenky Oreo, ale obsahuje také sirup Coca-Cola. Druhá polovina má červený korpus s vyraženým charakteristickým nápisem Coca-Cola. Náplň mezi korpusy je bílá s praskajícími bonbóny, které vytváří efekt "šumění".

Nápoj Coca-Cola Oreo Zero Sugar v sobě kombinuje chuť Coca-Coly s náznaky chuti inspirovanými sušenkami Oreo, a to vše bez cukru.

Tyto limitované produkty budou k dispozici v obchodech s potravinami a v online obchodech od září, a to včetně České republiky. Zmrzlinová verze Coca-Cola Oreo se bude navíc prodávat ve vybraných pobočkách McDonald's a 7-Eleven.

Obě značky se těší celosvětové popularitě a jejich spojení může vyvolat velký zájem mezi spotřebiteli, kteří hledají nové a neobvyklé produkty. Limitované edice mají potenciál upoutat pozornost i v době, kdy spotřebitelé kvůli inflaci omezují své výdaje.

Součástí uvedení nových produktů bude rozsáhlá marketingová kampaň zaměřená na propojování přátel neboli "Besties". Přátelé budou moci například na Spotify zjistit, jak moc se shoduje jejich hudební vkus, a vytvořit si společný playlist. Coca-Cola a Oreo také ve spolupráci s módním řetězcem Forever21 připravují merchandisingovou kolekci "Bestie Mode", která bude zahrnovat ponožky, tašky, nádobí a zápisníky.