Březnové číslo magazínu Hrot je opět ozdobou pro váš noční stolek

Březnové číslo magazínu Hrot je opět ozdobou pro váš noční stolek

koláž Hrot24 / Berenika Slánská

Březnové číslo magazínu Hrot: Velcí hráči, právnická esa, špičkoví bankéři... a Markus Krug

S jarem se do žil vlévá nová energie a stoupá touha. Touha přečíst si nový tištěný Hrot s náloží inspirace, která vás okamžitě naplní chutí dělat významné věci – ať už v byznyse, umění, ekonomice nebo třeba gastronomii. Jste také velkým hráčem?

Je jedním z nejoriginálnějších i nejúspěšnějších tvůrců současnosti a rozhodně se nebojí jít do velkých věcí. Markus Krug má za sebou One Man Show s Kazmou či naposledy Zrádce. Tvořivou neposednost v sobě přitom našel už od mala. Ve školce zakopal poklad, aby ho kamarádi mohli najít. Dokonce čekal, až místo zaroste trávou, aby bylo dobrodružství autentické. „Teta mi k tomu i nasprejovala kamínky zlatou barvou,“ říká pro březnové číslo magazínu Hrot.

Jeho tématem jsou Velcí hráči. A Markus je jedním z nich. Mezinárodní ohlas vzbudilo jeho dechberoucí reklamní video pro Red Bull, ve kterém poslal formuli 1 přes Karlův most. Na YouTube má miliony zhlédnutí. Zrádce si zase oblíbili i nejostřejší kritici domácí televizní tvorby. Nový magazín Hrot s Markusem Krugem vychází už ve středu 5. března a jeho roční předplatné získáte tady.

A kdo jsou další odvážní vizionáři, kteří snesou nejpřísnější kritéria? Jsou to lidé, kteří výrazně mění pravidla hry a zaběhlá schémata. Ať už je to vrcholová manažerka Diana Rádl Rogerová, umělecký šéf Moseru Jan Plecháč nebo digitální podnikatel Jakub Nešetřil.

foto: Hrot

foto: Hrot

Sousloví „velcí hráči“ se perfektně hodí i pro další dvě naše témata, ve kterých mapujeme přední české právníky a špičkové bankéře. Třebaže advokátní kanceláře nepatří k největším tahounům byznysu, jejich vliv je výrazný a Jan Januš našel nový úhel v jejich adaptaci na novou dobu technologickou.

Pavla Köpplová zase pátrala po velkých bankovních hráčích a také se jich ptala, jak predikují letošní rok. K tématu míří i rozsáhlá esej Dana Deyla o zrození velikánů.

A na co se můžete těšit?

  • Rozhovor z obálky: Vyrůstal v Rakousku a Německu, zkušenosti sbíral v USA. Jeho tvorba je známá velkorysou produkcí, propracovaným scénářem a dynamickým střihem. Markus Krug patří k nejoriginálnějším tvůrcům současnosti a hlasitě říká: „Náklady mě nezajímají.“

  • Velcí hráči: Vidí dál než většina ostatních. Dokážou věci posouvat. Mají odvahu a nebojí se riskovat. V jejich mozcích se rodí moderní vize. Nechybí jim odhodlání. Zkrátka, jsou to velcí hráči. Sice každý v jiném oboru, ale tohle označení mají společné.

  • Slad a chmel v rukou žen: Svrchně kvašené, spodně kvašené, APA, IPA, spontánně kvašené… Pivní svět je neuvěřitelně pestrý, a to i v Česku, kde se pozornost točí především kolem klasického ležáku. Když se do vod oblíbeného českého nápoje začnete nořit trochu hlouběji, zjistíte, že v našem prostředí stojí za skvělými pivy spousta žen, které se nebojí experimentovat a vybočovat ze zajetých kolejí – a to nejen na Plzeňsku. I tam jsme se v rámci představení žen v pivovarnictví rozjeli. Tak na zdraví!

  • Esej: Teorie vládce coby velikána, mnohokrát odmrštěná, se vrátila jako vzteklý bumerang – a měří síly s Marxem, Weberem i Tolstým, píše ve svém zamyšlení Dan Deyl.

  • Ekonomické analýzy: Německo nečeká snadný rok – ani hospodářsky, ani v politice. Jasné však je, že musí přehodit výhybku, jinak bude zle i v Česku, varuje Miroslav Zámečník. Jak zatočit se skrytými poplatky při placení kartou v zahraničí radí Vláďa Barák. A ekonomická novinářka Markéta Malá shrnuje, o co se hraje v dukovanském jaderném projektu.

  • GoodLife: Tvorba módní návrhářky Veroniky Štěrbové se během let proměňovala, až se usadila na minimalistických kapsulových kusech. Vnímá je jako reakci na fast fashion trendy. To Ital Andrea Sirtori si přímo v rušném srdci Karlína otevřel Sugo pasta bar. „Moje máma neuměla moc vařit. Měl jsem mladšího bráchu a často jsme spolu byli doma sami, takže jsem se naučil vařit pro něj,“ směje se.

foto: Hrot

foto: Hrot

A mnoho dalšího! Magazín Hrot unikátním způsobem mapuje budoucnost byznysu a inovativní ekonomiky. Vychází na papíře šetrném k životnímu prostředí a je ideálním měsíčníkem pro ambiciózní lidi, kteří chtějí dosáhnout svých cílů. Pro kreativní duše, které hledají inspiraci. Pro milovníky luxusu a krásných věcí. A hlavně pro všechny, kteří chtějí žít naplno a užívat si život.

Hrot – Vaše cesta na vrchol!

Roční předplatné získáte tady.