automobilky

Automobilkám hrozí nedostatek baterií. Rozjely hru o vzácné kovy

Automobilky rýsují smělé plány na přechod k elektromobilitě. Kvůli hrozícímu nedostatku kovů do baterií se rozběhl závod o suroviny

Automobilky rýsují smělé plány na přechod k elektromobilitě. Kvůli hrozícímu nedostatku kovů do baterií se rozběhl závod o suroviny

Celý článek
0

Menší prodeje, vyšší tržby. Co drží automobilky nad vodou?

Automobilový průmysl čelí problémům na mnoha frontách, přesto automobilkám rostou zisky. Mohou za to vyšší ceny i produkce vozů s vyšší marží.

Automobilový průmysl čelí problémům na mnoha frontách, přesto automobilkám rostou zisky. Mohou za to vyšší ceny i produkce vozů s vyšší marží.

Celý článek
0

Další propad prodejů. Evropské automobilky zbrzdila válka

Oživení evropského automobilového průmyslu po covidové krizi se nekoná. Ke komplikacím s čipy přibyly problémy s dodávkami kvůli válce na Ukrajině.

Oživení evropského automobilového průmyslu po covidové krizi se nekoná. Ke komplikacím s čipy přibyly problémy s dodávkami kvůli válce na Ukrajině.

Celý článek
0

Cena, nikoli dojezd. Toyota mění strategii u elektromobilů

Řada automobilek se v posledních letech upnula na parametr dojezdu aut s akumulátory. Tuto filozofii odmítá japonská Toyota. Hodlá na trhu prorazit s lacinými elektromobily, které budou mít nižší dojezd.

Řada automobilek se v posledních letech upnula na parametr dojezdu aut s akumulátory. Tuto filozofii odmítá japonská Toyota. Hodlá na trhu prorazit s lacinými elektromobily, které budou mít nižší dojezd.

Celý článek
0

Válka ve Volkswagenu. Má se propouštět a zvýšit produktivita

Šéf koncernu Herbert Diess po špatném druhém čtvrtletí vyzval ke snížení počtu zaměstnanců a zvýšení efektivity. Jeho slova se nelíbí zástupcům zaměstnanců.

Šéf koncernu Herbert Diess po špatném druhém čtvrtletí vyzval ke snížení počtu zaměstnanců a zvýšení efektivity. Jeho slova se nelíbí zástupcům zaměstnanců.

Celý článek
0

Náraz na dolarového blbečka

Evropští výrobci aut musejí získat zpět kontrolu nad vývojem a výrobou klíčových součástí. A těmi už jsou teď hlavně čipy

Evropští výrobci aut musejí získat zpět kontrolu nad vývojem a výrobou klíčových součástí. A těmi už jsou teď hlavně čipy

Celý článek
0