automobilky
Průkopník Ford. Tisícům zaměstnanců umožní trvalý home office
Pandemie nenávratně mění fungování některých firem. Americká automobilka umožní 30 tisícům zaměstnanců přejít na trvalou práci z domova.
Pandemie nenávratně mění fungování některých firem. Americká automobilka umožní 30 tisícům zaměstnanců přejít na trvalou práci z domova.
Škoda měla odejít z Číny. Místo toho odešel muž, který Škodu nenáviděl
Volkswagen plánoval úplné stažení Škody Auto z jejího největšího, čínského trhu. Tlačil na to hlavně odcházející hlavní stratég VW Michael Jost. Plán neprošel i díky Martinu Jahnovi, který se nedávno do automobilky vrátil.
Volkswagen plánoval úplné stažení Škody Auto z jejího největšího, čínského trhu. Tlačil na to hlavně odcházející hlavní stratég VW Michael Jost. Plán neprošel i díky Martinu Jahnovi, který se nedávno do automobilky vrátil.
Vysoké dotace deformují trh. Prodejci se bojí trhu s elektroojetinami
Němečtí prodejci aut se obávají, že kvůli vysokým dotacím pro nově pořízené elektromobily se zhroutí trh s elektrickými ojetinami, jež jsou fakticky neprodejné.
Němečtí prodejci aut se obávají, že kvůli vysokým dotacím pro nově pořízené elektromobily se zhroutí trh s elektrickými ojetinami, jež jsou fakticky neprodejné.
Tatře se i přes pandemii daří, plánuje postavit továrnu v Brazílii
Kopřivnická automobilka Tatra Trucks přežila loňský covidem postižený rok se ctí. Ukazují to údaje o vyrobených a prodaných vozech. Firma navíc plánuje expanzi na nové trhy.
Kopřivnická automobilka Tatra Trucks přežila loňský covidem postižený rok se ctí. Ukazují to údaje o vyrobených a prodaných vozech. Firma navíc plánuje expanzi na nové trhy.
Superb v Blavě aneb Když vlastník okrádá sám sebe
Škodovácké odbory se čílí zbytečně, přesun výroby superbu do Bratislavy dává smysl
Škodovácké odbory se čílí zbytečně, přesun výroby superbu do Bratislavy dává smysl
Zakažte reklamu na SUV, žádá organizace. Škodí jako tabák
Aby svět dosáhl svých klimatických cílů, musí výrobci přestat propagovat velké a nehospodárné vozy, nabádá organizace New Weather Institute.
Aby svět dosáhl svých klimatických cílů, musí výrobci přestat propagovat velké a nehospodárné vozy, nabádá organizace New Weather Institute.