Pád z útesu. Největší investiční banky světa se stahují z Číny, protože prodělávají

Dělat v Číně byznys a vydělávat tam peníze jsou dvě odlišné věci, přičemž prvně jmenovaná je podstatně snadnější než ta druhá. Západní kapitál to teď znovu poznává 

Dělat v Číně byznys a vydělávat tam peníze jsou dvě odlišné věci, přičemž prvně jmenovaná je podstatně snadnější než ta druhá. Západní kapitál to teď znovu poznává 

Celý článek
0

Glosa: Zlaté Bulharsko aneb Cestujte, dokud to jde

Hlavní analytik Hrotu Mirek Zámečník vzpomíná, jak Češi „dovolenkovali“ dříve a kolik je to ve srovnání s dneškem stálo

Hlavní analytik Hrotu Mirek Zámečník vzpomíná, jak Češi „dovolenkovali“ dříve a kolik je to ve srovnání s dneškem stálo

Celý článek
0

Situace už je neúnosná. Známý slum v indické Bombaji čeká rozsáhlá přestavba

Indický slum Dharaví, známý z oscarového filmu Milionář z chatrče, projde radikální proměnou. Na přestavbu jednoho z nejhustěji obydlených míst na světě by měl dohlížet miliardář Gautama Adani, který dokonce v roce 2022 na krátko sesadil Jeffa Bezose z druhé příčky žebříčku nejbohatších lidí světa.

Indický slum Dharaví, známý z oscarového filmu Milionář z chatrče, projde radikální proměnou. Na přestavbu jednoho z nejhustěji obydlených míst na světě by měl dohlížet miliardář Gautama Adani, který dokonce v roce 2022 na krátko sesadil Jeffa Bezose z druhé příčky žebříčku nejbohatších lidí světa.

Celý článek
0

Voltswagen? Tentokrát Apríl

Německá automobilka Volkswagen tahá čerta za oháňku bosou nohou. Z její americké pobočky minulý týden unikla zpráva, že firma bude v USA prodávat vozy pod značkou Voltswagen. To nemá být pojízdné elektrické křeslo („Mobilita až do konce!“ dokáže si člověk představit příslušný reklamní slogan), nýbrž nevtíravé upozornění, že automobilka chce jezdit na elektrický pohon.

Na otázky novinářů, jestli nejde o aprílový žert, se šéf pobočky Scott Keogh dušoval, že rozhodně nikoli. Firma dokonce nový název zakomponovala do své tamní internetové stránky. A pak, dva dny před prvním dubnem, se přiznala, že o aprílový žert skutečně jde.

Možná to takhle měli její bossové zkusit i před šesti lety, když je Američané načapali při podvodech s emisemi: „Ten software, to je jen apríl!“

Jak se jmenuje takový přístup k obnově důvěry v pravdomluvnost značky? Neortodoxní? Dolnosaský až běda? Mimořádně slaboproudý?