Volkswagen

Nereformovatelný Volkswagen? Manažeři musí bojovat s odbory i politiky

Německá ikonická automobilová značka musí provést bolestivé reformy, aby přežila ve své branži. Proti jsou nejen silné odbory, ale také němečtí politici.

Německá ikonická automobilová značka musí provést bolestivé reformy, aby přežila ve své branži. Proti jsou nejen silné odbory, ale také němečtí politici.

Celý článek
0

Je to tady. Volkswagen plánuje zavřít v Německu nejméně tři továrny

Hlavní značka VW se již léta potýká s vysokými náklady a podle výnosů výrazně zaostává za koncernovými společnostmi, jako Škoda, Seat a Audi.

Hlavní značka VW se již léta potýká s vysokými náklady a podle výnosů výrazně zaostává za koncernovými společnostmi, jako Škoda, Seat a Audi.

Celý článek
0

Neplatíš? Vrať auto. Volkswagen dostal pokutu za neférové jednání se zákazníky

Britský regulátor udělil pokutu finanční divizi Volkswagenu ve Velké Británii ve výši 5,4 milionu liber (zhruba 164 milionů korun) za neférové jednání s klienty, kteří se ocitli ve finančních problémech.  

Britský regulátor udělil pokutu finanční divizi Volkswagenu ve Velké Británii ve výši 5,4 milionu liber (zhruba 164 milionů korun) za neférové jednání s klienty, kteří se ocitli ve finančních problémech.  

Celý článek
0

Zabavujete auta? Dostanete flastr. VW v Británii čelí sankcím za špatný přístup ke klientům v nouzi

Dotčená divize automobilky ve vyjádření zaslaném agentuře Bloomberg připustila dřívější nedostatky v přístupu k zákazníkům. Dodala, že v posledních letech provedla rozsáhlé úpravy, aby zajistila, že bude vždy poskytovat služby na „správné úrovni“.

Dotčená divize automobilky ve vyjádření zaslaném agentuře Bloomberg připustila dřívější nedostatky v přístupu k zákazníkům. Dodala, že v posledních letech provedla rozsáhlé úpravy, aby zajistila, že bude vždy poskytovat služby na „správné úrovni“.

Celý článek
0

A bude hůř. Evropské automobilky počítají s propadem zisků, lidé drahá elektroauta nechtějí

Evropští výrobci automobilů mají nejlepší časy za sebou. Počítají s tím, že s rostoucí čínskou konkurencí a slabším zájmem zákazníků o nové elektromobily budou jejich zisky podstatně nižší.

Evropští výrobci automobilů mají nejlepší časy za sebou. Počítají s tím, že s rostoucí čínskou konkurencí a slabším zájmem zákazníků o nové elektromobily budou jejich zisky podstatně nižší.

Celý článek
0

V Evropě začal boj o spalovací motory. Volvo podporuje zákaz

Švédská automobilka, kterou vlastní čínský majitel, vyzvala spolu s další padesátkou firem Brusel, aby se držel zákazu aut se spalovacími motory do roku 2035. Největší evropské automobilky ale mlčí.

Švédská automobilka, kterou vlastní čínský majitel, vyzvala spolu s další padesátkou firem Brusel, aby se držel zákazu aut se spalovacími motory do roku 2035. Největší evropské automobilky ale mlčí.

Celý článek
0