Volkswagen

Národní poklad. Německý ministr chce pomoci Volkswagenu, aby nemusel zavírat továrny

Podle zprávy listu Manager Magazin by skupina v Německu mohla ve střednědobém horizontu zrušit až 30 tisíc pracovních míst. Společnost číslo nepotvrdila.

Podle zprávy listu Manager Magazin by skupina v Německu mohla ve střednědobém horizontu zrušit až 30 tisíc pracovních míst. Společnost číslo nepotvrdila.

Celý článek
0

Volkswagen chce uzavřít továrnu v Číně, kde se vyrábějí i škodovky

Německý automobilový koncern Volkswagen a jeho nejstarší čínský partner SAIC Motor plánují v reakci na slábnoucí poptávku po automobilech se spalovacími motory uzavřít nejméně jeden závod v Číně. Společný podnik obou automobilek SAIC Volkswagen Automobile se připravuje na to, že příští rok uzavře továrnu ve městě Nan-ťing, kde se vyrábějí vozy Volkswagen Passat a Škoda a jehož roční kapacita je 360 tisíc vozů. S odvoláním na informované zdroje to dnes uvedla agentura Bloomberg.

Německý automobilový koncern Volkswagen a jeho nejstarší čínský partner SAIC Motor plánují v reakci na slábnoucí poptávku po automobilech se spalovacími motory uzavřít nejméně jeden závod v Číně. Společný podnik obou automobilek SAIC Volkswagen Automobile se připravuje na to, že příští rok uzavře továrnu ve městě Nan-ťing, kde se vyrábějí vozy Volkswagen Passat a Škoda a jehož roční kapacita je 360 tisíc vozů. S odvoláním na informované zdroje to dnes uvedla agentura Bloomberg.

Celý článek
0

Evropský průmysl se dostal do čínské smrtící smyčky. Bez pomoci nepřežije

Čínští výrobci doslova válcují celou řadu průmyslových sektorů v Evropě. Posledním příkladem jsou problémy výrobců baterií. Už dříve se to stalo automobilkám u výroby elektromobilů, producentům oceli nebo fotovoltaiky.

Čínští výrobci doslova válcují celou řadu průmyslových sektorů v Evropě. Posledním příkladem jsou problémy výrobců baterií. Už dříve se to stalo automobilkám u výroby elektromobilů, producentům oceli nebo fotovoltaiky.

Celý článek
0

Green Deal v praxi nefuguje: Švédský Northvolt hlásí další trable, bude propouštět

Jeden z nejvíce očekávaných evropských projektů v sektoru zelených technologií má stále větší problémy. Švédský výrobce akumulátorů musí propouštět, potýká se i s mizernou kvalitou baterií.

Jeden z nejvíce očekávaných evropských projektů v sektoru zelených technologií má stále větší problémy. Švédský výrobce akumulátorů musí propouštět, potýká se i s mizernou kvalitou baterií.

Celý článek
0

Komentář: Jít se Škodovkou na burzu? A proč ne

Vstup Škody na burzu by přinesl zásadní změny pro český kapitálový trh. Ekonomické výsledky ukazují, že by to mohlo být výhodné jak pro Volkswagen, tak pro české investory. Otázkou zůstává, zda máme odvahu investovat do vlastní budoucnosti.

Vstup Škody na burzu by přinesl zásadní změny pro český kapitálový trh. Ekonomické výsledky ukazují, že by to mohlo být výhodné jak pro Volkswagen, tak pro české investory. Otázkou zůstává, zda máme odvahu investovat do vlastní budoucnosti.

Celý článek
0

Zachrání Volkswagen 30 let starý nápad? Odbory volají po čtyřdenním pracovním týdnu

Německé odbory IG Metall otevřeně uvažují o zavedení čtyřdenního pracovního týdne ve Volkswagenu jako jednom z možných řešení krize, které automobilka čelí. Hrozba uzavření domácích závodů a zrušení dlouholetých pracovních záruk totiž přiměla odbory k radikálnímu přehodnocení dosavadního přístupu.

Německé odbory IG Metall otevřeně uvažují o zavedení čtyřdenního pracovního týdne ve Volkswagenu jako jednom z možných řešení krize, které automobilka čelí. Hrozba uzavření domácích závodů a zrušení dlouholetých pracovních záruk totiž přiměla odbory k radikálnímu přehodnocení dosavadního přístupu.

Celý článek
0