Živelné léto automobilek
Konec léta se v automobilovém průmyslu nesl v duchu následků živelních katastrof
Konec léta se v automobilovém průmyslu nesl v duchu následků živelních katastrof
Evropa má strach z čínských automobilek. Kvůli obavám, aby nezničily ty naše, evropské, nejspíš brzo čeká některá auta z Východu uvalení cla.
Evropa má strach z čínských automobilek. Kvůli obavám, aby nezničily ty naše, evropské, nejspíš brzo čeká některá auta z Východu uvalení cla.
Bez zásadních změn jsou vládní vize jen sněním, z něhož se leda tak probudíme s rukou v nočníku.
Bez zásadních změn jsou vládní vize jen sněním, z něhož se leda tak probudíme s rukou v nočníku.
Kolínská Toyota prodloužila odstávku. Na týden se zastaví i mladoboleslavská Škodovka.
Kolínská Toyota prodloužila odstávku. Na týden se zastaví i mladoboleslavská Škodovka.
Kolínská automobilka Toyota minulý týden letos už podruhé musela zastavit výrobu, a to opět kvůli chybějícím komponentům
Kolínská automobilka Toyota minulý týden letos už podruhé musela zastavit výrobu, a to opět kvůli chybějícím komponentům
Přechod k elektromobilitě ve VW nejde podle plánu, v softwaru se pořád hrubě nedaří a v autonomním řízení teprve ne
Přechod k elektromobilitě ve VW nejde podle plánu, v softwaru se pořád hrubě nedaří a v autonomním řízení teprve ne
Lepší marže než Tesla má snad jenom Porsche, BMW a Ferrari, říká v novém Hrotcastu Petr Sklenář.
Lepší marže než Tesla má snad jenom Porsche, BMW a Ferrari, říká v novém Hrotcastu Petr Sklenář.