Komentář: Cíl udržet globální oteplování na 1,5 °C je naprostá chiméra

Představa Evropy o rychlém snižování globálních emisí není reálná. EU, i když bude dekarbonizovat jako o život, s bídou vykryje indický přírůstek a celý rozvojový svět prostě neutáhne. Planeta se bude oteplovat mnohem rychleji, než kolik se slibovalo v Paříži, asi tak dvakrát, když to dobře dopadne.

Představa Evropy o rychlém snižování globálních emisí není reálná. EU, i když bude dekarbonizovat jako o život, s bídou vykryje indický přírůstek a celý rozvojový svět prostě neutáhne. Planeta se bude oteplovat mnohem rychleji, než kolik se slibovalo v Paříži, asi tak dvakrát, když to dobře dopadne.

Celý článek
0

Přetahovaná s odbory: Volkswagen má nejdražší pracovní sílu mezi automobilkami

Krize ve Volkswagenu vrcholí. Značka bojuje nejen o přežití, ale i o prolomení letitého bludného kruhu ustupování odborům. Kvůli nim má dnes tak drahé zaměstnance, že svým rivalům v oboru těžko konkuruje.

Krize ve Volkswagenu vrcholí. Značka bojuje nejen o přežití, ale i o prolomení letitého bludného kruhu ustupování odborům. Kvůli nim má dnes tak drahé zaměstnance, že svým rivalům v oboru těžko konkuruje.

Celý článek
0

Ponížení pro Rusko. Nedokáže opravit motory airbusů, polovinu flotily muselo uzemnit

Ruské aerolinie musely sáhnout po nepopulárním a ponižujícím opatření. Ze svých 66 letadel, které patří k moderním dvoumotorovým strojům Airbus A320neo, musely 34 uzemnit, protože je nedokážou opravit.

Ruské aerolinie musely sáhnout po nepopulárním a ponižujícím opatření. Ze svých 66 letadel, které patří k moderním dvoumotorovým strojům Airbus A320neo, musely 34 uzemnit, protože je nedokážou opravit.

Celý článek
0

Výrobce Srirachi cílí na generaci Z hudební kampaní

Tradiční asijská značka omáček Lee Kum Kee s 135letou historií se zaměřuje na mladou generaci Z. V rámci nové marketingové kampaně využívá playlist na Spotify a novou verzi hitu "Cha Cha Slide" k propagaci svých produktů Sriracha Chili a Mayo.

Výrobce Srirachi cílí na generaci Z hudební kampaní
Výrobce Srirachi cílí na generaci Z hudební kampaní | foto: Shutterstock.com

Klíčovým prvkem kampaně je série reklam a digitálního obsahu evokujících nostalgii, jejichž hudebním podkresem je "Sriracha-Cha Slide" - přepracovaná verze hitu "Cha Cha Slide" z přelomu tisíciletí. Součástí byl také 24hodinový livestream na platformě Twitch s hyperpopovým umělcem Ericdoa.

Značka sponzoruje nadějné hudební talenty a vydala playlist na Spotify sestavenou skladatelem Natem Cyphertem. Strategie kampaně reaguje na rostoucí popularitu produktů Sriracha a "vyvíjející se situaci na trhu".

Do the Sriracha Slide with Lee Kum Kee

Lee Kum Kee se připojuje k dlouhé řadě dalších značek, které se snaží oslovit mladší publikum a vybudovat si u něj loajalitu. Nová kampaň přichází v době, kdy roste poptávka po produktech Sriracha a výpadky dodávek od konkurence nabízejí Lee Kum Kee příležitost oslovit další část trhu.

Zaměření na hudbu by mohlo být pro úspěch kampaně klíčové, protože generace Z tráví hudbou více času než celková populace. Součástí budou i speciální vystoupení Ericdoových přátel a dalších hudebníků. 

Lee Kum Kee, se sídlem v Hongkongu, působí ve více než 100 zemích. Před svým posledním tahem značka uvedla kampaň propagující její Supreme sójovou omáčku a oslavující domácí vaření.