Investoři sledují Taylor Swift kvůli americkým volbám. Bojí se ukončení podpory elektroaut

Globální popkulturní ikona, zpěvačka Taylor Swift, vyjádřila v amerických prezidentských volbách podporu Kamale Harrisové. V Asii tím způsobila pozdvižení v byznysových kruzích. Pokud by totiž vyhrál Donald Trump, počítá se s omezením dotací na zelené technologie a vyostřením celní války s Čínou.

Globální popkulturní ikona, zpěvačka Taylor Swift, vyjádřila v amerických prezidentských volbách podporu Kamale Harrisové. V Asii tím způsobila pozdvižení v byznysových kruzích. Pokud by totiž vyhrál Donald Trump, počítá se s omezením dotací na zelené technologie a vyostřením celní války s Čínou.

Celý článek
0

Prodej zámku v Dolních Břežanech byl dobrý deal, tvrdí arcibiskupství. Soustředit se chce hlavně na byty

Od veřejného prodeje zámku v Dolních Břežanech prý arcibiskupství odradil zatím neúspěšný prodej další památky – Jindřišské věže v centru Prahy. „Byli jsme si navíc vědomi, že kvůli vadám stavby nabízíme jen takové pozlátko, nikoliv zlaté vejce,“ řekl generální vikář Jan Balík.

Od veřejného prodeje zámku v Dolních Břežanech prý arcibiskupství odradil zatím neúspěšný prodej další památky – Jindřišské věže v centru Prahy. „Byli jsme si navíc vědomi, že kvůli vadám stavby nabízíme jen takové pozlátko, nikoliv zlaté vejce,“ řekl generální vikář Jan Balík.

Celý článek
0

Dali světu Prime, teď přicházejí se „zdravým“ dětským menu. Reklama na rakovinu, děsí se lékaři

Vliv populárních youtuberů na dětskou populaci je obrovský a promítá se nejen do jejích volnočasových aktivit, ale i do stravování. Mimořádně úspěšní američtí influenceři MrBeast, Logan Paul a KSI nyní představili své vlastní dětské menu. Lékaři jsou šokováni, ale menu pravděpodobně i tak půjde na dračku.

Vliv populárních youtuberů na dětskou populaci je obrovský a promítá se nejen do jejích volnočasových aktivit, ale i do stravování. Mimořádně úspěšní američtí influenceři MrBeast, Logan Paul a KSI nyní představili své vlastní dětské menu. Lékaři jsou šokováni, ale menu pravděpodobně i tak půjde na dračku.

Celý článek
0

Výrobce Srirachi cílí na generaci Z hudební kampaní

Tradiční asijská značka omáček Lee Kum Kee s 135letou historií se zaměřuje na mladou generaci Z. V rámci nové marketingové kampaně využívá playlist na Spotify a novou verzi hitu "Cha Cha Slide" k propagaci svých produktů Sriracha Chili a Mayo.

Výrobce Srirachi cílí na generaci Z hudební kampaní
Výrobce Srirachi cílí na generaci Z hudební kampaní | foto: Shutterstock.com

Klíčovým prvkem kampaně je série reklam a digitálního obsahu evokujících nostalgii, jejichž hudebním podkresem je "Sriracha-Cha Slide" - přepracovaná verze hitu "Cha Cha Slide" z přelomu tisíciletí. Součástí byl také 24hodinový livestream na platformě Twitch s hyperpopovým umělcem Ericdoa.

Značka sponzoruje nadějné hudební talenty a vydala playlist na Spotify sestavenou skladatelem Natem Cyphertem. Strategie kampaně reaguje na rostoucí popularitu produktů Sriracha a "vyvíjející se situaci na trhu".

Do the Sriracha Slide with Lee Kum Kee

Lee Kum Kee se připojuje k dlouhé řadě dalších značek, které se snaží oslovit mladší publikum a vybudovat si u něj loajalitu. Nová kampaň přichází v době, kdy roste poptávka po produktech Sriracha a výpadky dodávek od konkurence nabízejí Lee Kum Kee příležitost oslovit další část trhu.

Zaměření na hudbu by mohlo být pro úspěch kampaně klíčové, protože generace Z tráví hudbou více času než celková populace. Součástí budou i speciální vystoupení Ericdoových přátel a dalších hudebníků. 

Lee Kum Kee, se sídlem v Hongkongu, působí ve více než 100 zemích. Před svým posledním tahem značka uvedla kampaň propagující její Supreme sójovou omáčku a oslavující domácí vaření.