A není to málo, Antone Pavloviči? Rusko chce po Googlu 20 kvintiliard dolarů
Podle Kremlu je pokuta, která převyšuje hodnotu celosvětového HDP, jen „symbolická“.
Podle Kremlu je pokuta, která převyšuje hodnotu celosvětového HDP, jen „symbolická“.
Podle Kremlu je pokuta, která převyšuje hodnotu celosvětového HDP, jen „symbolická“.
Podle Kremlu je pokuta, která převyšuje hodnotu celosvětového HDP, jen „symbolická“.
Jaké důsledky by mělo úplné převzetí ČEZ státem a skutečně se menšinoví akcionáři starají pouze o zisk, jak tvrdí Andrej Babiš? Prořekl se ministr dopravy Martin Kupka a je současná vláda pod tlakem? Těžkotonážní téma energetiky a dostavby jaderných bloků jednoduše a s nadhledem v novém Hrotcastu s Markétou Malou a Pavlem Štruncem.
Jaké důsledky by mělo úplné převzetí ČEZ státem a skutečně se menšinoví akcionáři starají pouze o zisk, jak tvrdí Andrej Babiš? Prořekl se ministr dopravy Martin Kupka a je současná vláda pod tlakem? Těžkotonážní téma energetiky a dostavby jaderných bloků jednoduše a s nadhledem v novém Hrotcastu s Markétou Malou a Pavlem Štruncem.
Francouzská armáda oznámila, že schválila další financování projektu Future Combat Air System (FCAS). Jedná se o společný projekt stíhačky šesté generace Francie, Německa a Španělska.
Francouzská armáda oznámila, že schválila další financování projektu Future Combat Air System (FCAS). Jedná se o společný projekt stíhačky šesté generace Francie, Německa a Španělska.
Provozní zisk automobilky Škoda Auto v prvních třech čtvrtletích letošního roku vzrostl o více než třetinu na 1,699 miliardy eur (zhruba 43 miliard Kč) z 1,260 miliardy eur ve stejném loňském období. Ve své výsledkové zprávě to dnes oznámil mateřský koncern Volkswagen.
Tržby společnosti Škoda Auto se zvýšily na 20,399 miliardy eur z 19,659 miliardy před rokem. Automobilka v období od ledna do září dodala zákazníkům 671.264 vozů, tedy o 4,5 procenta více než před rokem.
Škoda Auto zaměstnává zhruba 37 tisíc lidí a v České republice provozuje tři výrobní závody. Má výrobní kapacity v Číně, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství.
Provozní zisk celého koncernu Volkswagen v prvních třech čtvrtletích letošního roku klesl zhruba o pětinu na 12,91 miliardy eur z 16,24 miliardy eur ve stejném loňském období. Volkswagen je největším výrobcem automobilů v Evropě, v poslední době se však potýká s problémy a snaží se snižovat náklady. Šéfka závodní rady Volkswagenu Daniela Cavallová nedávno uvedla, že podnik plánuje zavřít v Německu nejméně tři závody a zrušit desítky tisíc pracovních míst.
"Volkswagen se nachází ve složité situaci, která si žádá razantní kroky. Pokud opatření spojená s redukcí nákladů v Německu nebudou úspěšná, mohou se snahy o restrukturalizaci v rámci koncernu posunout i za hranice Německa. Konečné slovo bude ale mít ziskovost jednotlivých výrobních závodů. V prospěch Škody hraje to, že díky její nabídce se jí daří udržovat silnou pozici na evropském trhu," uvedl analytik XTB Tomáš Cverna.