Recenze Huawei Watch D2: chytré hodinky i lékařská ordinace v jednom

Firma Huawei představila novou řadu svých chytrých hodinek. A jeden z modelů jsme vyzkoušeli doslova na vlastní kůži. Jak test zdravotních hodinek Huawei Watch D2, které se pyšní například funkcí měření krevního tlaku, dopadl?

Firma Huawei představila novou řadu svých chytrých hodinek. A jeden z modelů jsme vyzkoušeli doslova na vlastní kůži. Jak test zdravotních hodinek Huawei Watch D2, které se pyšní například funkcí měření krevního tlaku, dopadl?

Celý článek
0

Volkswagen chce uzavřít továrnu v Číně, kde se vyrábějí i škodovky

Německý automobilový koncern Volkswagen a jeho nejstarší čínský partner SAIC Motor plánují v reakci na slábnoucí poptávku po automobilech se spalovacími motory uzavřít nejméně jeden závod v Číně. Společný podnik obou automobilek SAIC Volkswagen Automobile se připravuje na to, že příští rok uzavře továrnu ve městě Nan-ťing, kde se vyrábějí vozy Volkswagen Passat a Škoda a jehož roční kapacita je 360 tisíc vozů. S odvoláním na informované zdroje to dnes uvedla agentura Bloomberg.

Německý automobilový koncern Volkswagen a jeho nejstarší čínský partner SAIC Motor plánují v reakci na slábnoucí poptávku po automobilech se spalovacími motory uzavřít nejméně jeden závod v Číně. Společný podnik obou automobilek SAIC Volkswagen Automobile se připravuje na to, že příští rok uzavře továrnu ve městě Nan-ťing, kde se vyrábějí vozy Volkswagen Passat a Škoda a jehož roční kapacita je 360 tisíc vozů. S odvoláním na informované zdroje to dnes uvedla agentura Bloomberg.

Celý článek
0

Brazilská schizofrenie: země chce být zeleným lídrem, zároveň ale navyšuje těžbu ropy

Největší jihoamerická ekonomika chce být na kontinentu lídrem v ochraně klimatu a přírody, zároveň ale pro boj s chudobou potřebuje těžit stále více ropy.

Největší jihoamerická ekonomika chce být na kontinentu lídrem v ochraně klimatu a přírody, zároveň ale pro boj s chudobou potřebuje těžit stále více ropy.

Celý článek
0

Evropa se obrátila zády k udržitelnosti, říká šéf Fiatu. Firma přerušuje výrobu ryze elektrické 500e

Koncern Stellantis, pod který Fiat spadá, oznámil, že zastaví výrobu 500e a dřív než za měsíc ji neobnoví.

Evropa se obrátila zády k udržitelnosti, říká šéf Fiatu. Firma přerušuje výrobu ryze elektrické 500e
Elektrický Fiat 500 | foto: Stellantis

Začátkem srpna skončila sedmnáctiletá cesta Fiatu 500, který byl reinkarnací ikonického stejnojmenného auta z padesátých let minulého století. Jak upozorňuje server Auto.cz, Italům se od roku 2007 podařilo celosvětově prodat několik milionů kusů tohoto vozu. A před několika lety vznikla i ryze elektrická verze 500e.

Fiat 500 tedy skončil na trhu, nyní dochází k doprodeji skladových zásob. Příští rok by měl být představen jeho nástupce s označením Ibrida, který bude mít mild-hybridní benzinový motor a nebude již vyráběn v polských Tychách, nýbrž v italském Turíně, píší Novinky.

Model 500e měl zůstat nadále v nabídce, byť sám generální ředitel Fiatu Olivier François přiznal, že jsou jeho prodeje velmi slabé. Ve čtvrtek ale nakonec koncern Stellantis, pod který Fiat spadá, oznámil, že zastaví výrobu 500e a dřív než za měsíc ji neobnoví, uvedla agentura Reuters.

„Opatření je nezbytné kvůli malé poptávce spojené s hlubokými potížemi, se kterými se na evropském trhu s elektrickými automobily potýkají všichni výrobci, zejména ti evropští,“ napsal francouzsko-italský koncern v tiskové zprávě. 

François v rozhovoru pro web Autocar prohlásil, že předpokládal rychlejší přechod na elektrická vozidla. „Nemohli jsme ale předvídat pandemii covidu, nedostatek surovin a skutečnost, že se část evropské společnosti – zejména starší generace – obrátí zády k udržitelným řešením. To je však realita, se kterou se musíme vypořádat.“