Ford v Evropě kvůli slabému zájmu o elektromobily zruší 4000 pracovních míst
Výrobce aut uvedl, že propouštění v Evropě by chtěl završit koncem roku 2027.
Výrobce aut uvedl, že propouštění v Evropě by chtěl završit koncem roku 2027.
Transakce přichází po období dlouhotrvajícího konfliktu mezi Ukrajinou a Ruskem, který řadu západních firem přiměl, aby přehodnotily své podnikání v obou zemích.
Transakce přichází po období dlouhotrvajícího konfliktu mezi Ukrajinou a Ruskem, který řadu západních firem přiměl, aby přehodnotily své podnikání v obou zemích.
Podle analýzy agentury Reuters vycházející z memoranda rady zaměstnanců jsou náklady Volkswagenu na pracovní sílu výrazně vyšší než u konkurence.
Podle analýzy agentury Reuters vycházející z memoranda rady zaměstnanců jsou náklady Volkswagenu na pracovní sílu výrazně vyšší než u konkurence.
Když nedávno přijel šéf amerického Fordu do Číny, prohlásil výstižně: „Nám na Západě v elektromobilitě neujel vlak, my stojíme na úplně jiném nádraží,“ píše ve svém komentáři Jan Staněk, známý jako popularizátor elektromobility a tvůrce Youtube kanálu Electro Dad.
Když nedávno přijel šéf amerického Fordu do Číny, prohlásil výstižně: „Nám na Západě v elektromobilitě neujel vlak, my stojíme na úplně jiném nádraží,“ píše ve svém komentáři Jan Staněk, známý jako popularizátor elektromobility a tvůrce Youtube kanálu Electro Dad.
Výrobci automobilů varovali, že unijní limity stanovené pro auta u emisí oxidu uhličitého na příští rok nemohou splnit. Připravují se tak na pokuty v řádu miliard eur.
Výrobci automobilů varovali, že unijní limity stanovené pro auta u emisí oxidu uhličitého na příští rok nemohou splnit. Připravují se tak na pokuty v řádu miliard eur.
Analytici investiční banky Goldman Sachs spočítali, že pokud by Spojené státy zvýšily cla o 7,5 až 17,5 procenta, zasáhlo by to nejvíce provozní zisk automobilky Volvo Cars. Následovaly by automobilky Mercedes, Porsche, BMW a Volkswagen.
Analytici investiční banky Goldman Sachs spočítali, že pokud by Spojené státy zvýšily cla o 7,5 až 17,5 procenta, zasáhlo by to nejvíce provozní zisk automobilky Volvo Cars. Následovaly by automobilky Mercedes, Porsche, BMW a Volkswagen.
Evropská unie uplatňuje při dovozu automobilů standardní desetiprocentní clo. Spolu s vyrovnávacím clem tak celkový dovozní poplatek na vybrané bateriové elektromobily z Číny přesahuje 45 procent.
Evropská unie uplatňuje při dovozu automobilů standardní desetiprocentní clo. Spolu s vyrovnávacím clem tak celkový dovozní poplatek na vybrané bateriové elektromobily z Číny přesahuje 45 procent.