Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Zelená utopie v letectví

V boji proti změnám klimatu patří letecká doprava mezi nejčastěji kritizované obory

Zelená utopie v letectví
ilustrační foto | Shutterstock.com

Její podíl na celkových emisích v dopravě je více než desetinový, a tak rostou politické tlaky na „zelenání“ aerolinek. Letos v létě europoslanci schválili pravidla, podle nichž budou muset letecké společnosti postupně nahrazovat tradiční kerosin ekologičtějšími alternativami, které mají za 25 let činit nejméně sedmdesát procent paliva.

Aerolinky ovšem upozorňují, že výroba syntetických paliv je extrémně energeticky náročná a cíle nerealistické. Podle šéfa Lufthansy Carstena Spohra by výroba e-kerosinu, který by pokryl potřeby největších německých aerolinek, spotřebovala polovinu veškeré energie vyrobené v zemi. 

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit