Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

Zachrání olympiádu influenceři? Na Gen Z spoléhá i Snoop Dogg

Mladí influenceři mají oživit upadající zájem veřejnosti o dění na olympijských hrách. Do Paříže dorazil i legendární rapper Snoop Dogg, který se podle svých slov těší na spolupráci s mladými lidmi z generace Z.

Zachrání olympiádu influenceři? Na Gen Z spoléhá i Snoop Dogg
Rapper Snoop Dog má nést olympijský oheň na zahájení olympijských her. | Shutterstock.com

Olympijské hry jsou svátkem sportu a oslavou všech lidí, pro které je pohyb a soutěživost součástí života, profesí či koníčkem. Jenže ačkoli sportovní hry pokrývá obrovské množství médií a své reprezentanty sledují lidé z celého světa, zejména u mladých lidí zájem o sledování tradičních i novějších sportovních disciplín upadá. Co s tím?

Média, která referují o dění na olympijských hrách, se snaží zaujmout ke sledování a čtení sportovního zpravodajství i mladé lidi. Ti však tráví čím dál více času na sociálních sítích a nadchnout je pro sledování sportovních utkání je čím dál těžší.

Americká televizní společnost NBCUniversal (dříve Vivendi) proto přišla se zajímavým experimentem. Mimo běžných novinářů posílá do víru dění v Paříži desítky mladých influencerů. Celkem 27 lidí z generace Z má prostřednictvím svých profilů na sociálních sítích zaujmout fanoušky a fanynky a zvýšit sledovanost televizních kanálů.

Jako spojovací prvek mezi mladými influencery a staršími diváky byl vybrán populární rapper Snoop Dogg. Ten je prý i ve svých 52 letech stále příznivcem inovací a novinek, mezi později narozenými se cítí dobře a mimo jiné na ně i cílí svou hudební tvorbou.

„Mám doma plno členů generace Z,“ řekl Snoop Dogg během tiskové konference, čímž odkazoval na své děti a vnoučata. „Rád se s nimi naladím na stejnou vlnu. Jsem starý pes, který se může naučit nové triky,“ cituje hvězdu agentura Reuters.

Rapper bude společně s influencery nejen pokrývat samotné sportovní přenosy, ale má také objevovat pařížské památky, navštěvovat soutěže a povídat si se sportovci a dalšími osobnostmi olympijských her. Nejvíce se prý chce držet nablízku americkým sportovcům, se kterými se již blíže poznal. „Bude to o něco více zasvěcené, protože jsem strávil čas s těmito atlety a také s některými jejich rodinami,“ řekl.

Snoop Dogg byl organizátory vybrán, aby nesl olympijský oheň v posledním úseku před slavnostním zahájením v pátek. „Považuji to za prestižní příležitost. Budu se chovat co nejlépe,“ slíbil rapper, který se v minulosti proslavil i řadou kontroverzí, například zálibou v užívání rozličných drog.