Výrobce Srirachi cílí na generaci Z hudební kampaní

foto: Shutterstock.com

Výrobce Srirachi cílí na generaci Z hudební kampaní

Tradiční asijská značka omáček Lee Kum Kee s 135letou historií se zaměřuje na mladou generaci Z. V rámci nové marketingové kampaně využívá playlist na Spotify a novou verzi hitu "Cha Cha Slide" k propagaci svých produktů Sriracha Chili a Mayo.

Michael Skřivan

Michael Skřivan

šéfredaktor

Klíčovým prvkem kampaně je série reklam a digitálního obsahu evokujících nostalgii, jejichž hudebním podkresem je "Sriracha-Cha Slide" - přepracovaná verze hitu "Cha Cha Slide" z přelomu tisíciletí. Součástí byl také 24hodinový livestream na platformě Twitch s hyperpopovým umělcem Ericdoa.

Značka sponzoruje nadějné hudební talenty a vydala playlist na Spotify sestavenou skladatelem Natem Cyphertem. Strategie kampaně reaguje na rostoucí popularitu produktů Sriracha a "vyvíjející se situaci na trhu".

Lee Kum Kee se připojuje k dlouhé řadě dalších značek, které se snaží oslovit mladší publikum a vybudovat si u něj loajalitu. Nová kampaň přichází v době, kdy roste poptávka po produktech Sriracha a výpadky dodávek od konkurence nabízejí Lee Kum Kee příležitost oslovit další část trhu.

Zaměření na hudbu by mohlo být pro úspěch kampaně klíčové, protože generace Z tráví hudbou více času než celková populace. Součástí budou i speciální vystoupení Ericdoových přátel a dalších hudebníků. 

Lee Kum Kee, se sídlem v Hongkongu, působí ve více než 100 zemích. Před svým posledním tahem značka uvedla kampaň propagující její Supreme sójovou omáčku a oslavující domácí vaření.

Související články