Velká krokodýlí pizza expanze
Po roce a půl od otevření první pobočky plánuje Crocodille rozšíření svého konceptu pizzerií. Více než restaurací mají být fast foodem.
redaktor
Bagetové impérium Petra Cichoně Crocodille se před časem pokusilo prorazit s novým pokrmem. První pizzerie nazvaná 360pizza na „Kulaťáku“ v pražských Dejvicích však úplně neplnila očekávání. Firma proto po roce a půl od otevření celý koncept překopala a nyní chce rychle otevřít další pobočky.
„Byla to více restaurace, teď je to více fast food,“ nastiňuje základní změnu Jitka Remsová, marketingová manažerka sítě restaurací Bageterie Boulevard, která pod Crocodille rovněž spadá.
Podle ní je pizzerií-restaurací na trhu spousta, v segmentu rychlého občerstvení proto vidí pro pizzu od Crocodille větší potenciál. Z menu tak například zmizelo víno, větší důraz je naopak kladen na rozvoz zákazníkům.
Na přelomu září a října otevře pobočka v Karlíně a brzy nato další v obchodním centru Nový Smíchov. Následovat by měly restaurace mimo hlavní město. Cílem je, jak říká Remsová, otevření zhruba čtyř pizzerií ročně. První pobočky bude společnost provozovat napřímo, u dalších je v plánu spolupráce s franšízanty.
360pizza funguje na bázi samoobslužných kiosků, kde si zákazník sestaví pizzu podle vlastních preferencí. Číslovka v názvu odkazuje na počet sekund, které by měl zákazník v ideálním případě na objednávku nejdéle čekat.
Crocodille podle posledních zveřejněných čísel za rok 2018 dosáhl tržeb ve výši 979 milionů korun, skončila však ve ztrátě 677 tisíc.