Česká filharmonie zahraje v Carnegie Hall. Proděláme na tom, ale vyplatí se to, říká její šéf Mareček

Česká filharmonie, nejvýznamnější tuzemský orchestr s půlmiliardovým rozpočtem, odehraje na začátku prosince tři koncerty v New Yorku, v patrně nejprestižnějším koncertním domě světa – Carnegie Hall. Jak ale říká její generální ředitel David Mareček, na takovém turné i přesto prodělá.

Česká filharmonie, nejvýznamnější tuzemský orchestr s půlmiliardovým rozpočtem, odehraje na začátku prosince tři koncerty v New Yorku, v patrně nejprestižnějším koncertním domě světa – Carnegie Hall. Jak ale říká její generální ředitel David Mareček, na takovém turné i přesto prodělá.

Celý článek
0

Konec německého mýtu? Volkswagenu láme vaz historicky zakořeněné toxické řízení

Automobilka Volkswagen čelí největší krizi ve své historii. Někdejší tahoun německé ekonomiky láme rekordy v zadlužení, už za týden má začít série zaměstnaneckých stávek, jež by mohla ochromit celé odvětví. Kde se stala chyba? Pro odpověď se musíme vrátit do minulosti.

Automobilka Volkswagen čelí největší krizi ve své historii. Někdejší tahoun německé ekonomiky láme rekordy v zadlužení, už za týden má začít série zaměstnaneckých stávek, jež by mohla ochromit celé odvětví. Kde se stala chyba? Pro odpověď se musíme vrátit do minulosti.

Celý článek
0

Závislosti na lithiu z Číny se jen tak nezbavíme, přesun řetězce na Západ není rentabilní

Vybudování dodavatelského řetězce pro produkci lithia v Severní Americe a Evropě v takovém rozsahu, aby bylo možné obejít Čínu, je v současné době z ekonomického hlediska nereálné. Alespoň to tvrdí společnost Albemarle, největší světový producent lithia.

Vybudování dodavatelského řetězce pro produkci lithia v Severní Americe a Evropě v takovém rozsahu, aby bylo možné obejít Čínu, je v současné době z ekonomického hlediska nereálné. Alespoň to tvrdí společnost Albemarle, největší světový producent lithia.

Celý článek
0

Tesco Online před Vánoci rozšiřuje závozové oblasti a navyšuje kapacity

Před začátkem vánoční sezony rozšiřuje služba Tesco Online nákupy závozové oblasti na Ostravsku. Posiluje také kapacity závozu a rozšířila počet obchodů, ve kterých se online nákupy připravují. Nově přibyly Plzeň Borská Pole a Ostrava Hrabová. Zákazníci díky tomu naleznou více volných časových slotů pro doručení svých nákupů.

Tesco Online před Vánoci rozšiřuje závozové oblasti a navyšuje kapacity
ilustrační foto | Tesco

Obliba online nakupování neustále roste a stále více lidí využívá možnosti nakupovat z pohodlí domova. Tesco průběžně reaguje na měnící se potřeby svých zákazníků. V rámci online nakupování rozšiřuje závozové oblasti, doplňuje nabízený sortiment zboží nebo nabízí doručení v den objednání.

Před blížícím se adventem posiluje Tesco Online nákupy své kapacity na Plzeňsku a Ostravsku a rozšiřuje oblasti, kde je možné službu využít. „Zájem zákazníků o online nákup potravin neustále roste, nově jsme proto posílili kapacity rozvozu. V Ostravě jsou online nákupy připravovány v našem obchodě Ostrava Třebovice a nově i v Ostravě Hrabové. Díky tomu mohou potraviny online nakupovat i zákazníci v Opavě, Frýdku Místku, Kopřivnici, Štramberku, Hradci nad Moravicí, Hukvaldech nebo Příboru. V Plzni pak nově využíváme obchod v Borských Polích, díky čemuž výrazně navýšíme volné termíny pro objednání,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro Českou republiku.

Tesco prostřednictvím svého e-shopu nabízí široký sortiment více než 16 tisíc produktů, a to za stejné ceny jako v kamenných obchodech. Kvalita vybraných produktů je jako při osobním nákupu, o jejich výběr se starají vyškolení pickeři, kteří jsou pomyslnýma očima a rukama zákazníka. Online nakupování je v současné době k dispozici více než 6,4 milionu zákazníků v České republice.

Další využívanou službou je Klikni&Vyzvedni, v níž si zákazníci mohou také objednat svůj nákup online a pak si ho ve stanovený čas vyzvednou na výdejním místě u vybrané prodejny. Zákazník si na místo zajede autem a jeho nákup je mu rovnou naložen do kufru jeho vozu.

Tesco Online nákupy se bude i nadále rozvíjet na základě potřeb zákazníků, aby jejich nakupování bylo ještě přívětivější, pohodlnější a dostupnější.