Oktagon oznamuje dlouhodobou spolupráci s GymBeam.

Oktagon oznamuje dlouhodobou spolupráci s GymBeam.

se souhlasem organizace Oktagon MMA

Oktagon oznamuje dlouhodobou spolupráci s GymBeam

Dvě výrazné domácí značky spojují své síly a oznamují dlouhodobou spolupráci. Největší evropská MMA organizace, OKTAGON MMA, uzavřela partnerství s nejrychleji rostoucím fitness e-shopem v Evropě. Značky tak navazují na prvotní spolupráci, která proběhla na rekordním turnaji OKTAGON 62 v německém Frankfurtu.

Turnaj OKTAGON 62 se zapsal do historie světového MMA. 60 000 návštěvníků ve frankfurtském Deutsche Bank Parku sledovalo úžasné výkony Eckerlina, Engizeka či Fleuryho a vůbec poprvé také mohli v kleci OKTAGONu registrovat značku GymBeam. Právě pilotní spolupráce na říjnovém galavečeru napomohla k aktuálnímu uzavření dlouhodobé spolupráce.

GymBeam, který dlouhodobě sází na přesná data z trhu a analýzu trendů, vyhodnotil propojení značek jako velmi efektivní a nyní tak společně s žlutočernou organizací oznamuje celoroční spolupráci, která započne již na prvním turnaji letošního roku, OKTAGON 66, který se uskuteční 1.2. v německém Düsseldorfu. Partnerství bude pokračovat i na největších českých turnajích jako je například událost roku v pražském Edenu.

„Jsme nadšeni, že můžeme potvrdit partnerství s organizací OKTAGON pro sezónu 2025. OKTAGON není jen obyčejná MMA organizace, je to gigant s bohatou historií, který ztělesňuje naše hodnoty – odhodlání, vytrvalost a neporazitelného ducha. Spolupráce nás také inspirovala k rozšíření sortimentu o kategorii Bojové sporty.“ komentuje partnerství Dalibor Cicman, CEO společnosti GymBeam.

Ondřej Novotný, spolumajitel a promotér OKTAGON MMA dodává: „GymBeam patří mezi nejúspěšnější e-commerce firmy v oblasti sportovní výživy v Evropě. Proto nás hodně těší toto spojení dvou silných československých značek, které dokázaly prorazit mimo domácí trh. Partnerství s OKTAGON MMA otevírá nové možnosti růstu na klíčových evropských trzích, kterým bezpochyby Německo je. GymBeamu zde pomůžeme proniknout do naší četné komunity fanoušků s cílem ještě více posílit jejich značku.“