Kdo si hraje…
Výrobci hraček stále častěji cílí na dospělé
redaktor
Poté, co lidi 18+ za novou cílovou skupinu svých produktů označil hračkářský gigant Hasbro, se ke stejnému kroku v polovině listopadu uchýlila rovněž dánská firma Lego. Mění kvůli tomu i komunikační strategii. Na propagačních materiálech se proto nově kromě hrajících si dětí objevují dospělí budující náročné, propracované stavby.
Globální slogan zní „Dospělí vítáni“. Kampaň staví na faktu, že spousta lidí je z práce psychicky unavená, přepracovaná, deprimovaná a stavění z kostiček pomáhá tento každodenní tlak překonat.
Podle průzkumu Lego Play Well Report mají Lego rádi i Češi. Celkem devatenáct procent dospělých Čechů tráví už teď čas hraním si s kostkami a tato čísla se podle prodejů stavebnic neustále zvyšují. Česká pobočka Lega prozradila, že třicet procent jejích prodejů tvoří segment pro dospělé.