Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

Blunt Marketing: Snoop Dogg a Solo Stove zapalují novou marketingovou vlnu

Solo Stove, výrobce ohnišť bez kouře, opět spojuje síly s legendárním rapperem Snoop Doggem v nové reklamní kampani nazvané "Blunt Marketing". Kampaň, kterou společnost označuje jako svoji dosud největší marketingovou akci, má za cíl zvýšit prodeje po předchozí spolupráci, která nenaplnila prodejní cíle.

Blunt Marketing: Snoop Dogg a Solo Stove zapalují novou marketingovou vlnu
Blunt Marketing: Snoop Dogg a Solo Stove zapalují novou marketingovou vlnu | https://www.solostove.com/

"Blunt Marketing" představuje Snoop Dogga a jeho dlouholetého kolegu Warrena G. v sérii reklam, kde oba umělci vedou přímočarou konverzaci o produktech Solo Stove. Kampaň chytře využívá Snoopovu pověst spojenou s kouřením a zároveň propaguje bezkouřová ohniště.

V jednom ze spotů Snoop otevřeně přiznává: "Jsem tady, protože je pravděpodobnější, že si koupíte toto ohniště, protože jsem Snoop." Tento upřímný přístup má oslovit zákazníky a zvýšit prodeje, které v posledním čtvrtletí zaznamenaly pouze mírný nárůst o 0,5 %.

Kampaň bude probíhat do konce roku a zahrnuje vysílání během populárních pořadů jako Amazon's Thursday Night Football, NFL Sunday Ticket a "The Voice", kde se Snoop Dogg objeví jako hlasový trenér. Součástí kampaně je také limitovaná edice produktů, včetně ohniště Snoop x Solo Stove s rapperovými známými hláškami.

Zástupci Solo Stove doufají, že tato odvážná marketingová strategie pomůže posílit růst firmy, zejména v přímých prodejních kanálech, které v poslední době zaostávaly za očekáváním. Zda se tato sázka na Snoop Dogga vyplatí, ukáží až výsledky v nadcházejících měsících.