marketing

Jak udělat dobrou reklamu? Nahá žena nefunguje, bizár pomůže jen občas, říká Boudal z Behavia

Jednou, když byli zrovna v Rakousku zavěšení na laně, se bývalí spolužáci z českobudějovického gymnázia bavili o tom, že by je vlastně bavilo podnikat spolu. „A tak vzniklo Behavio,“ říká v rozhovoru jeden ze zakladatelů startupu Jiří Boudal.

Jednou, když byli zrovna v Rakousku zavěšení na laně, se bývalí spolužáci z českobudějovického gymnázia bavili o tom, že by je vlastně bavilo podnikat spolu. „A tak vzniklo Behavio,“ říká v rozhovoru jeden ze zakladatelů startupu Jiří Boudal.

Celý článek
0

Blunt Marketing: Snoop Dogg a Solo Stove zapalují novou marketingovou vlnu

Solo Stove, výrobce ohnišť bez kouře, opět spojuje síly s legendárním rapperem Snoop Doggem v nové reklamní kampani nazvané "Blunt Marketing". Kampaň, kterou společnost označuje jako svoji dosud největší marketingovou akci, má za cíl zvýšit prodeje po předchozí spolupráci, která nenaplnila prodejní cíle.

Solo Stove, výrobce ohnišť bez kouře, opět spojuje síly s legendárním rapperem Snoop Doggem v nové reklamní kampani nazvané "Blunt Marketing". Kampaň, kterou společnost označuje jako svoji dosud největší marketingovou akci, má za cíl zvýšit prodeje po předchozí spolupráci, která nenaplnila prodejní cíle.

Celý článek
0

„Soused má kozu? Tak ať mu chcípne.“ Slovo krach se dá interpretovat různě, říká majitel Brašnářství Tlustý

Majitel a spoluzakladatel Brašnářství Tlustý Ivan Petrův rozvířil byznysové vody svým emotivním prohlášením, že firma je na pokraji krachu. Zákazníky prosil, ať ji pomohou zachránit novými objednávkami. Nyní své výroky mírní a odmítá, že by šlo o marketingovou akci.

Majitel a spoluzakladatel Brašnářství Tlustý Ivan Petrův rozvířil byznysové vody svým emotivním prohlášením, že firma je na pokraji krachu. Zákazníky prosil, ať ji pomohou zachránit novými objednávkami. Nyní své výroky mírní a odmítá, že by šlo o marketingovou akci.

Celý článek
0

Esej: Proč dělání vtipů v reklamě přestala být sranda

Ubývá humoru – z každodenního života možná, z reklamy určitě. A k smíchu to rozhodně není

Ubývá humoru – z každodenního života možná, z reklamy určitě. A k smíchu to rozhodně není

Celý článek
0

Případ superlevného porsche se proměnil v hádanku

Osmdesátiprocentní sleva na třímilionový sportovní vůz byla omylem – nebo šikovným reklamním trikem.

Osmdesátiprocentní sleva na třímilionový sportovní vůz byla omylem – nebo šikovným reklamním trikem.

Celý článek
0

Autor „pankáče“ Schwarzenberga: Populistům a extremistům nepomáhám

Když jsme začínali, měl podle průzkumů Karel Schwarzenberg 3,5 procenta hlasů, říká mluvčí jeho kampaně z roku 2012 Marek Pražák.

Když jsme začínali, měl podle průzkumů Karel Schwarzenberg 3,5 procenta hlasů, říká mluvčí jeho kampaně z roku 2012 Marek Pražák.

Celý článek
0