marketing

Drahuše? O selfie a chlebíček s Nerudovou za dvacet tisíc je rvačka

Danuše Nerudová má pravděpodobně nejpropracovanější nabídku reklamních předmětů a možností sponzoringu ze všech prezidentských kandidátů.

Danuše Nerudová má pravděpodobně nejpropracovanější nabídku reklamních předmětů a možností sponzoringu ze všech prezidentských kandidátů.

Celý článek
0

V efektivitě reklamních kampaní bodují ty s celospolečenským dopadem

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw s kampaní 13 MINUT pro Českou asociaci pojišťoven bodovaly v prestižní Effie. Získaly dvě zlaté medaile, dvě stříbrné a jednu bronzovou.

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw s kampaní 13 MINUT pro Českou asociaci pojišťoven bodovaly v prestižní Effie. Získaly dvě zlaté medaile, dvě stříbrné a jednu bronzovou.

Celý článek
0

Lidé neradi jedí lidi, prokázal experiment

Spotřebitelé s oblibou nakupují potraviny s lidskými rysy. Už méně rádi je však skutečně konzumují.

Spotřebitelé s oblibou nakupují potraviny s lidskými rysy. Už méně rádi je však skutečně konzumují.

Celý článek
0

Komárek vyzývá Soukupa

Loterijní mogul Karel Komárek má velké plány také v mediálním byznysu. A na trhu mediálních agentur to kvůli tomu vře

Loterijní mogul Karel Komárek má velké plány také v mediálním byznysu. A na trhu mediálních agentur to kvůli tomu vře

Celý článek
0

Pokud budeme řešit jen „motýle”, nikam nás to neposune, říká marketér Havelka

Jádro pudla k řešení klimatické krize je v uvědomění si, že problémem je spotřeba. A na té je naše společnost postavená, myslí si významný český marketér Josef Havelka.

Jádro pudla k řešení klimatické krize je v uvědomění si, že problémem je spotřeba. A na té je naše společnost postavená, myslí si významný český marketér Josef Havelka.

Celý článek
0