Allegro spouští službu pro firemní zákazníky v Česku
Společnost Allegro, známá především svým online tržištěm allegro.cz, nově spouští v Česku službu určenou výhradně pro firemní zákazníky. Nová platforma Allegro Business je koncipována tak, aby usnadnila a zefektivnila nákupní proces pro české firmy.
šéfredaktor
Podle průzkumu Allegra nakupuje alespoň polovinu produktů online již 4/5 firemních zákazníků, přičemž nejčastěji poptávají kancelářské potřeby a čisticí prostředky. Allegro se proto rozhodlo jít této poptávce naproti a vytvořit centralizované B2B tržiště, kde firmy najdou nejžádanější produkty pohromadě.
Nová služba Allegro Business nabízí hned několik výhod. Zákazníci mohou využívat pokročilé filtry pro snadné vyhledávání nabídek s preferovanými atributy, jako jsou ceny bez DPH nebo množstevní slevy. Velká část firem rovněž oceňuje možnost bezplatné dopravy v rámci členství v programu Allegro Smart!. Samotný proces nákupu je pak maximálně jednoduchý - zákazník si jen vybere zboží, zadá IČO nebo DIČ a má hotovo.
Kromě zákaznických výhod však Allegro Business přináší benefity i pro prodejce registrované na allegro.cz. Ti mohou snadno rozšířit svou zákaznickou základnu o firemní klientelu, která nakupuje častěji a za vyšší částky. Prodejci mohou navíc spravovat své nabídky pro soukromé i firemní nákupy z jednoho místa a cílit na tyto zákaznické skupiny zvlášť pomocí specializovaných B2B kampaní.
"Našim cílem je stát se pro české firmy spolehlivým partnerem pro jejich online nákupy, podobně jako fungujeme na polském trhu, kde nakupuje každá druhá firma," říká v tiskové zprávě Piotr Truszkowski, šéf B2B oddělení Allegra. Nová služba Allegro Business je tak dalším krokem v rozvoji společnosti, která chce upevnit své postavení na českém e-commerce trhu.