Xiaomi

Čínské automobilky ovládnou třetinu globálního trhu. A nebude to dlouho trvat

Rychlá expanze čínských výrobců čím dál více znepokojuje tradiční automobilky po celém světě. Panují obavy, že levné čínské automobily zaplaví trhy na úkor domácí produkce.

Rychlá expanze čínských výrobců čím dál více znepokojuje tradiční automobilky po celém světě. Panují obavy, že levné čínské automobily zaplaví trhy na úkor domácí produkce.

Celý článek
0

Revoluci elektrických aut došla šťáva. A je na vládách, aby ji do ní opět napumpovaly

Do 30. let mají zmizet spalovací motory. Ale mnoho těch, kteří kupují auta, na to prostě neslyší.

Do 30. let mají zmizet spalovací motory. Ale mnoho těch, kteří kupují auta, na to prostě neslyší.

Celý článek
0

Čínská rychlopalba: z továrny Xiaomi vyjede nové elektroauto každých 76 sekund

Za všechno můžou roboti, kteří namontují dveře nebo okna s rychlostí, za níž by se nemusel stydět profi tým F1 při pit stopu.

Za všechno můžou roboti, kteří namontují dveře nebo okna s rychlostí, za níž by se nemusel stydět profi tým F1 při pit stopu.

Celý článek
0

Za pouhé tři roky vydupal z ničeho žádaný elektrický vůz. Lej Ťün je jako Steve Jobs bez roláku

Kdo stojí za světovým úspěchem Xiaomi, které uspělo s chytrými telefony a teď jde dobývat trh s bateriovými auty?

Kdo stojí za světovým úspěchem Xiaomi, které uspělo s chytrými telefony a teď jde dobývat trh s bateriovými auty?

Celý článek
0

Apple vývoj elektromobilu odpískal, zatímco auto od Xiaomi právě přijíždí. Proč?

Pro Apple nemá vstup na přehuštěný trh s elektromobily smysl – nikdy by nedosáhl na 30procentní provozní marži, kterou má z prodeje iPhonů. Zato pro Xiaomi s provozní marží 4,65 procenta jde o lákavou příležitost.

Pro Apple nemá vstup na přehuštěný trh s elektromobily smysl – nikdy by nedosáhl na 30procentní provozní marži, kterou má z prodeje iPhonů. Zato pro Xiaomi s provozní marží 4,65 procenta jde o lákavou příležitost.

Celý článek
0

Xiaomi chystá svůj první elektromobil, cílí na bohaté Číňany

Čínská společnost Xiaomi se rozhodla jít v oblasti elektromobilů trochu jinou cestou než v mobilním segmentu, kde (zejména pro Evropu) platí za producenta relativně levných, přitom kvalitních zařízení. Proto bude svůj první elektromobil SU7 nabízet jako prémiové zboží, čemuž by měla odpovídat i vyšší cena.

Čínská společnost Xiaomi se rozhodla jít v oblasti elektromobilů trochu jinou cestou než v mobilním segmentu, kde (zejména pro Evropu) platí za producenta relativně levných, přitom kvalitních zařízení. Proto bude svůj první elektromobil SU7 nabízet jako prémiové zboží, čemuž by měla odpovídat i vyšší cena.

Celý článek
0