Ford v Evropě kvůli slabému zájmu o elektromobily zruší 4000 pracovních míst
Výrobce aut uvedl, že propouštění v Evropě by chtěl završit koncem roku 2027.
Výrobce aut uvedl, že propouštění v Evropě by chtěl završit koncem roku 2027.
Podle analýzy agentury Reuters vycházející z memoranda rady zaměstnanců jsou náklady Volkswagenu na pracovní sílu výrazně vyšší než u konkurence.
Podle analýzy agentury Reuters vycházející z memoranda rady zaměstnanců jsou náklady Volkswagenu na pracovní sílu výrazně vyšší než u konkurence.
Když nedávno přijel šéf amerického Fordu do Číny, prohlásil výstižně: „Nám na Západě v elektromobilitě neujel vlak, my stojíme na úplně jiném nádraží,“ píše ve svém komentáři Jan Staněk, známý jako popularizátor elektromobility a tvůrce Youtube kanálu Electro Dad.
Když nedávno přijel šéf amerického Fordu do Číny, prohlásil výstižně: „Nám na Západě v elektromobilitě neujel vlak, my stojíme na úplně jiném nádraží,“ píše ve svém komentáři Jan Staněk, známý jako popularizátor elektromobility a tvůrce Youtube kanálu Electro Dad.
Výrobci automobilů varovali, že unijní limity stanovené pro auta u emisí oxidu uhličitého na příští rok nemohou splnit. Připravují se tak na pokuty v řádu miliard eur.
Výrobci automobilů varovali, že unijní limity stanovené pro auta u emisí oxidu uhličitého na příští rok nemohou splnit. Připravují se tak na pokuty v řádu miliard eur.
Podnik se potýká mimo jiné s klesajícím podílem na trhu ve Spojených státech, což přichází poté, co firma zvýšila ceny více než její konkurenti.
Podnik se potýká mimo jiné s klesajícím podílem na trhu ve Spojených státech, což přichází poté, co firma zvýšila ceny více než její konkurenti.
Ford v srpnu zrušil plány na výrobu elektrického třířadového SUV a také odložil zahájení výroby nové generace dodávkových vozů s plně elektrickým pohonem v továrně v Tennessee.
Ford v srpnu zrušil plány na výrobu elektrického třířadového SUV a také odložil zahájení výroby nové generace dodávkových vozů s plně elektrickým pohonem v továrně v Tennessee.
Hlavní značka VW se již léta potýká s vysokými náklady a podle výnosů výrazně zaostává za koncernovými společnostmi, jako Škoda, Seat a Audi.
Hlavní značka VW se již léta potýká s vysokými náklady a podle výnosů výrazně zaostává za koncernovými společnostmi, jako Škoda, Seat a Audi.