Hejného matematika? Připraví, ale nebaví
Díky alternativní výuce jsou děti lépe připraveny i na náročnější matematické úlohy.
Díky alternativní výuce jsou děti lépe připraveny i na náročnější matematické úlohy.
Naše snahy, aby bylo v Česku více technicky vzdělaných lidí, nakonec vycházejí naprázdno. Ukazuje to na neschopnost politickou i odbornou.
Naše snahy, aby bylo v Česku více technicky vzdělaných lidí, nakonec vycházejí naprázdno. Ukazuje to na neschopnost politickou i odbornou.
Ministr školství Petr Gazdík navštíví školu, kde si k ochraně učitelů před dětmi museli najmout ochranku
Ministr školství Petr Gazdík navštíví školu, kde si k ochraně učitelů před dětmi museli najmout ochranku
Ke kritice návrhu ministra školství, aby ve školách učili lidé bez pedagogického vzdělání, se přidali rektoři vysokých škol i exministr
Ke kritice návrhu ministra školství, aby ve školách učili lidé bez pedagogického vzdělání, se přidali rektoři vysokých škol i exministr
Česko je z pohledu vzdělávání, vědy a výzkumu na třináctém místě z 27 zemí Evropské unie. Vychází to ze srovnání, v němž se sledují výdaje na vědu a výzkum, počet vysokoškoláků v populaci či mediální gramotnost.
Česko je z pohledu vzdělávání, vědy a výzkumu na třináctém místě z 27 zemí Evropské unie. Vychází to ze srovnání, v němž se sledují výdaje na vědu a výzkum, počet vysokoškoláků v populaci či mediální gramotnost.
Praxe na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzity v Brně šokovala státní kontrolory. Školu kvůli tomu čeká hloubkový audit, který může vést až k odebrání akreditace.
Praxe na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzity v Brně šokovala státní kontrolory. Školu kvůli tomu čeká hloubkový audit, který může vést až k odebrání akreditace.
Pozitivní je, že se příprava revize vzdělávacích programů opět po letech rozběhla. Často se ale zapomíná na souvislosti a opomíjí se dosavadní vývoj školské reformy
Pozitivní je, že se příprava revize vzdělávacích programů opět po letech rozběhla. Často se ale zapomíná na souvislosti a opomíjí se dosavadní vývoj školské reformy