generace Z

Trendy a reelsy. Osm tipů, jak mohou firmy dlouhodobě zaujmout generaci Z

Jak udělat reklamu, která osloví generaci Z? Je na to třeba jít trochu jinak – moderně, svěže, přirozeně. Podívejte se na osm tipů, kterými se můžou firmy řídit, když chtějí zaujmout mladou klientelu.

Jak udělat reklamu, která osloví generaci Z? Je na to třeba jít trochu jinak – moderně, svěže, přirozeně. Podívejte se na osm tipů, kterými se můžou firmy řídit, když chtějí zaujmout mladou klientelu.

Celý článek
0

Firmy, připravte se na nástup generace Z. Co všechno je o ní třeba vědět?

O takzvaných zoomerech se často tvrdí, že jsou roztěkaní, netrpěliví a závislí na moderních technologiích. Je to ale pravda? Jak se zástupci generace Z rozhodují při výběru zaměstnání? A jsou pro mladé lidi důležitější benefity, nebo spíš firemní kultura?

O takzvaných zoomerech se často tvrdí, že jsou roztěkaní, netrpěliví a závislí na moderních technologiích. Je to ale pravda? Jak se zástupci generace Z rozhodují při výběru zaměstnání? A jsou pro mladé lidi důležitější benefity, nebo spíš firemní kultura?

Celý článek
0

Generace Z si užívá jinak. Za měsíc nemají sex ani dvakrát

Sex jako zábava? U mladých lidí očividně nikterak vyhledávaná. Podle unikátního výzkumu Národního ústavu pro duševní zdraví a agentury MindBridge mají mladí Češi sex poměrně málo: ženy průměrně 1,7krát za poslední měsíc, muži 1,3krát. Stále je to však víc, než kolik činí český průměr.

Sex jako zábava? U mladých lidí očividně nikterak vyhledávaná. Podle unikátního výzkumu Národního ústavu pro duševní zdraví a agentury MindBridge mají mladí Češi sex poměrně málo: ženy průměrně 1,7krát za poslední měsíc, muži 1,3krát. Stále je to však víc, než kolik činí český průměr.

Celý článek
0

Vlastník Prazdroje se vrhá do světa bez alkoholu. Co to znamená pro českou plzeň?

Nealko je příležitost, jak dále růst, zní z japonského Asahi. Trh s nízkoalkoholickými a nealkoholickými pivy má hodnotu přes 13 miliard dolarů a světoví hráči se o něj porvou.

Nealko je příležitost, jak dále růst, zní z japonského Asahi. Trh s nízkoalkoholickými a nealkoholickými pivy má hodnotu přes 13 miliard dolarů a světoví hráči se o něj porvou.

Celý článek
0

Neplatíte mě dost, obleču se jako hadrák. Mladí Číňané nosí do práce čím dál ošklivější oblečení

Čínská generace Z má za to, že v práci jen otročí za mizerný plat. Do zaměstnání se proto na protest obléká tak, aby vypadala co nejvíc nechutně.

Čínská generace Z má za to, že v práci jen otročí za mizerný plat. Do zaměstnání se proto na protest obléká tak, aby vypadala co nejvíc nechutně.

Celý článek
0

Vzácná shoda. Zoomeři i boomeři by uvítali čtyřdenní pracovní týden

Zástupci generace X nestíhají. Z průzkumu společnosti Colliers vyplývá, že polovina z nich je v práci pod velkým tlakem a 40 hodin týdně jim k vyřízení všech povinností nestačí. Naopak mladším zaměstnancům by klidně stačil jen čtyřdenní pracovní týden.

Zástupci generace X nestíhají. Z průzkumu společnosti Colliers vyplývá, že polovina z nich je v práci pod velkým tlakem a 40 hodin týdně jim k vyřízení všech povinností nestačí. Naopak mladším zaměstnancům by klidně stačil jen čtyřdenní pracovní týden.

Celý článek
0