elektromobily

Místo nafty elektřina. Daimler láká na elektronáklaďák

Model eActros má podle koncernu Daimler zásadně změnit svět kamionové dopravy. Náklady na provoz nabíjecích náklaďáků se v roce 2025 mají vyrovnat s naftovými variantami.

Model eActros má podle koncernu Daimler zásadně změnit svět kamionové dopravy. Náklady na provoz nabíjecích náklaďáků se v roce 2025 mají vyrovnat s naftovými variantami.

Celý článek
0

Česká firma bude řídit dobíjení elektromobilů v Göteborgu

Skupina Unicorn zvítězila v tendru na správu dobíjecích stanic v druhém největším městě Švédska

Skupina Unicorn zvítězila v tendru na správu dobíjecích stanic v druhém největším městě Švédska

Celý článek
0

Nezájem o elektromobily. Bez podpory v Česku neprorazí

Nových elektromobilů se u nás za první čtyři měsíce roku prodalo méně než za stejné období loni. Česko je na chvostu Evropy kvůli chybějící podpoře.

Nových elektromobilů se u nás za první čtyři měsíce roku prodalo méně než za stejné období loni. Česko je na chvostu Evropy kvůli chybějící podpoře.

Celý článek
0

Daň za přechod k elektromobilitě: v Německu prý zanikne 178 tisíc míst

Studie prestižního ekonomického Ifo Institutu tvrdí, že do roku 2025 zanikne v Německu 178 tisíc pracovních míst kvůli přechodu průmyslu na elektromobilitu. V roce 2019 pracovalo v oboru „spalovacích motorů“ přes 600 tisíc lidí.

Studie prestižního ekonomického Ifo Institutu tvrdí, že do roku 2025 zanikne v Německu 178 tisíc pracovních míst kvůli přechodu průmyslu na elektromobilitu. V roce 2019 pracovalo v oboru „spalovacích motorů“ přes 600 tisíc lidí.

Celý článek
0

První vodíkové osobní auto v Česku? Už brzy

Kupní smlouva na první vodíkové osobní auto v Česku je před podpisem. Podle šéfa českého zastoupení Toyoty Martina Pelešky by mezi prvními řidiči mohli být i čeští olympionici.

Kupní smlouva na první vodíkové osobní auto v Česku je před podpisem. Podle šéfa českého zastoupení Toyoty Martina Pelešky by mezi prvními řidiči mohli být i čeští olympionici.

Celý článek
0

Spalovací motor je pro planetu 300krát horší než baterie, tvrdí bruselská organizace

Na výrobu baterie pro elektromobil je potřeba 30 kilogramů nerostných surovin, auto se spalovacím motorem spotřebuje 17 tisíc litrů pohonných hmot, uvedla bruselská organizace T&E.

Na výrobu baterie pro elektromobil je potřeba 30 kilogramů nerostných surovin, auto se spalovacím motorem spotřebuje 17 tisíc litrů pohonných hmot, uvedla bruselská organizace T&E.

Celý článek
0