Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Elektromobily bez dobíječek

Přísné emisní limity prakticky donutí evropské automobilky vyrábět elektromobily, po roce 2035 by se benzinová a naftová auta měla úplně přestat prodávat

Elektromobily bez dobíječek
ilustrační foto | Tomáš Novák, týdeník Hrot

Kromě obav, zda evropští výrobci zásadní transformaci zvládnou, je tu ovšem ještě jeden faktor, který může celý plán zkomplikovat. Evropa hrubě zaostává ve výstavbě dobíjecích stanic pro auta na baterie.

Podle smělých plánů Evropské komise by jich v roce 2030 mělo být v zemích EU asi sedm milionů – jen tak kapacitně uspokojí všechny majitele elektromobilů.

Dosud se jich ale podařilo instalovat pouze 350 tisíc. Z toho přes dvě třetiny navíc stojí v pouhých třech zemích: Německu, Francii a Nizo­zemsku.