elektromobily

Čínská odveta by byla tvrdá. Německé automobilky varují EU před zavedením cla na čínské elektromobily

EU může brzy následovat USA a zavést vysoká cla na čínské elektromobily. Už nyní Peking hrozí protiopatřeními. Němečtí výrobci z toho nemají radost, protože je pro ně čínský trh klíčový.

EU může brzy následovat USA a zavést vysoká cla na čínské elektromobily. Už nyní Peking hrozí protiopatřeními. Němečtí výrobci z toho nemají radost, protože je pro ně čínský trh klíčový.

Celý článek
0

Šéf Škody Auto Klaus Zellmer: Elektroauta lidem nutit nechceme

Zuří velká automobilová revoluce a tradiční výrobci najednou musí bojovat o své místo na slunci. Nic není dané. Nově myslet se musí naučit i automobilka Škoda. Její CEO Klaus Zellmer poskytl rozhovor pro první vydání nového stylového měsíčníku HROT.

Zuří velká automobilová revoluce a tradiční výrobci najednou musí bojovat o své místo na slunci. Nic není dané. Nově myslet se musí naučit i automobilka Škoda. Její CEO Klaus Zellmer poskytl rozhovor pro první vydání nového stylového měsíčníku HROT.

Celý článek
0

Konec elektromobility? Ani náhodou. Kia představila další nové elektrické SUV

Kia ukázala svůj nový elektrický crossover EV3. Tvary znáte, výrazný design auta se objevil už u většího modelu EV9. Automobilka sází na to, že díky konkurenceschopným cenám dokáže získat zákazníky. A to i přesto, že se globální trh s elektromobily zpomaluje.

Kia ukázala svůj nový elektrický crossover EV3. Tvary znáte, výrazný design auta se objevil už u většího modelu EV9. Automobilka sází na to, že díky konkurenceschopným cenám dokáže získat zákazníky. A to i přesto, že se globální trh s elektromobily zpomaluje.

Celý článek
0

Elektromobil je nudný. Irská firma vyrábí obří akumulátory pro bagry

Obrovské akumulátory pro těžkou techniku vyrábí irská firma Xerotech, ty největší váží 1,5 tuny a jsou určeny pro težařské firmy.

Obrovské akumulátory pro těžkou techniku vyrábí irská firma Xerotech, ty největší váží 1,5 tuny a jsou určeny pro težařské firmy.

Celý článek
0

Elektroauto nemusí být raketa. Čínské Nio představilo značku Onvo, chce nový model každý rok

Čína má přes stovku automobilových značek. Teď se trh konsoliduje na dvacet až třicet aktivních hráčů.

Čína má přes stovku automobilových značek. Teď se trh konsoliduje na dvacet až třicet aktivních hráčů.

Celý článek
0

Další kolo obchodní války: Peking chce nezávislost v čipech, výrobce aut tlačí, aby používali čínské

V Číně si zákazníci ročně koupí více než 30 milionů aut. Jde o největší automobilový trh na světě.

V Číně si zákazníci ročně koupí více než 30 milionů aut. Jde o největší automobilový trh na světě.

Celý článek
0