drogerie

Žabka se chystá na polskou burzu, mohl by to být největší debut za několik let

Žabka plánuje ve střednědobém horizontu otevírat více než tisíc prodejen ročně v Polsku i v Rumunsku, na jehož trh vstoupila nedávno. Do roku 2028 chce více než zdvojnásobit své tržby z loňského roku.

Žabka plánuje ve střednědobém horizontu otevírat více než tisíc prodejen ročně v Polsku i v Rumunsku, na jehož trh vstoupila nedávno. Do roku 2028 chce více než zdvojnásobit své tržby z loňského roku.

Celý článek
0

Unilever zveřejnil výsledky hospodaření. "Zklamání", přiznává nový šéf

Potravinářský koncern Unilever zveřejnil výsledky hospodaření za rok 2023. Ačkoli tržby rostly, podíl značek na trhu oslabuje. „Je to zklamání,“ okomentoval statistiky globální ředitel Hein Schumacher.

Potravinářský koncern Unilever zveřejnil výsledky hospodaření za rok 2023. Ačkoli tržby rostly, podíl značek na trhu oslabuje. „Je to zklamání,“ okomentoval statistiky globální ředitel Hein Schumacher.

Celý článek
0

Notino expanduje do Irska a baltských zemí

Internetový prodejce parfémů a kosmetiky Notino expanduje do Litvy, Lotyšska, Estonska a Irska. Nově tak bude své zboží nabízet ve 28 státech Evropy.

Internetový prodejce parfémů a kosmetiky Notino expanduje do Litvy, Lotyšska, Estonska a Irska. Nově tak bude své zboží nabízet ve 28 státech Evropy.

Celý článek
0

Notino otevřelo největší prodejnu parfémů v Česku

Parfumérský a kosmetický e-shop Notino rozšiřuje svou síť kamenných poboček. V Brně otevřel vůbec největší kamennou prodejnu s parfémy a kosmetikou v Česku.

Parfumérský a kosmetický e-shop Notino rozšiřuje svou síť kamenných poboček. V Brně otevřel vůbec největší kamennou prodejnu s parfémy a kosmetikou v Česku.

Celý článek
0

Obchodníci zažili druhé Vánoce

Hromadění zásob v obavě před epidemií koronaviru vedlo k nebývalému nárůstu tržeb v prodejnách potravin a v drogeriích. Podle auditu společnosti Nielsen bylo období mezi 9. a 15. březnem dokonce druhým nejúspěšnějším týdnem za posledních dvanáct měsíců.

Hromadění zásob v obavě před epidemií koronaviru vedlo k nebývalému nárůstu tržeb v prodejnách potravin a v drogeriích. Podle auditu společnosti Nielsen bylo období mezi 9. a 15. březnem dokonce druhým nejúspěšnějším týdnem za posledních dvanáct měsíců.

Celý článek
0