Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Volkswagen už nebude lidový

Německá automobilka s názvem evokujícím dostupný vůz pro široké vrstvy mění strategii a do budoucna by se k ní možná spíš hodilo jméno „Luxuswagen“

Volkswagen už nebude lidový
ilustrační foto | Archiv

Podle deníku Financial Times německá skupina Volkswagen do konce desetiletí zásadně omezí počty modelů aut se spalovacími motory; opustit chce postupně výrobu až šedesáti procent z nich.

Místo lidových automobilů se firma hodlá soustředit na „kvalitu a marže“. Jinými slovy, zachová výrobu především prémiových dražších vozů s vyššími maržemi na úkor masové produkce dostupnějších vozů.

Jak se nové směřování dotkne české Škody Auto, zatím není jasné. Podle listu budou z nové strategie v rámci skupiny těžit především značky Audi a Porsche.