Největší akce mezi halovými sporty v Česku, florbalové Superfinále, má nového partnera

Největší česká florbalová akce a vrchol extraligové sezony, Superfinále, bude od tohoto ročníku nosit titul BigBoard Superfinále, a to podle nového titulárního partnera, který s vrcholem sezony spojil svůj název až do roku 2025.

Největší akce mezi halovými sporty v Česku, florbalové Superfinále, má nového partnera
Jako BigBoard Superfinále florbalu se bude největší florbalová akce v Česku prezentovat nejméně na následující tři roky. | foto Profimedia.cz

Florbalová bitva, v níž se během jediného zápasu rozhoduje o držitelích titulu českého mistra, se odehraje již 16. dubna v pražské O2 areně. Loni přitom Superfinále dosáhlo diváckého rekordu mezi všemi českými halovými sporty, když jej navštívilo více než 12 tisíc diváků.

Ve společnosti BigBoard nyní získává silného partnera, který je největším poskytovatelem prémiových outdoorových reklamních ploch na nejatraktivnějších místech na českém trhu. Díky partnerství s BigBoardem tak dostane Superfinále florbalu nejen aktualizovanou tvář a titulárního partnera, současně i větší prostor pro kampaň a zásah širší veřejnosti.

Spojení s nejsilnějším hráčem na trhu outdoorové reklamy vítá Daniel Novák, prezident Českého florbalu, který vidí potenciál partnerství v dalším rozšiřování povědomí o florbalu. „Těší mne, že jsme se spojili s takto silným partnerem. Jsem rád, že z obou stran je cítit velká chuť se společně podílet na v Česku unikátním projektu. Současně bychom rádi vzájemnou spolupráci rozvíjeli i na dalších akcích Českého florbalu, jelikož zásah a mediální síla BigBoardu v České republice jsou unikátní a mohou pomoci dalšímu růstu povědomí a zásahu florbalu v Česku,“ uvedl Novák.

„Jsme rádi, že můžeme významným způsobem podpořit sport, kterému patří v České republice jedna z předních příček v počtu členů, jenž dosahuje více než 76 tisíc. A soudě podle stále se zvyšujícího zájmu dětí a mládeže o něj jeho obliba stále roste. Považujeme za velký úspěch, že se jméno naší společnosti dostalo do názvu prestižní akce sportu, kterému se věnuje čím dál více mladých lidí,“ dodal k partnerství Richard Fuxa, předseda představenstva společnosti BigBoard Praha.